Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:sabine1979 schreef:Flak geniet weer van de warmte![]()
[ [url=m/geCPW7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben je zeker dat ie niet opgezet is?
Cayenne schreef:Dat ie niet loopt te hijgen!
arabella2000 schreef:[ [url=m/tLv0Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meneer izzy in zijn verwen kooi![]()
Al het lekkers dat ik kon vinden zit erin (normaal krijgen ze zelden een snoepstok).
Op zijn voer zit vitaminedruppels, in zijn drinken druppels tegen infectie.
Hij is net gewogen en woog 75 gram. Ik kan me herinneren dat hij vroeger 90 gram woog. Dus hij mag nog wel iets aankomen voordat hij volledig naar buiten mag.
Vanaf morgen gaat hij tussen 10 uur en 17 uur onder de overkapping. Daar staan 2 grasparkietjes. Overdag is het daar zeker warm genoeg. De nachten mag hij nog binnen verbrengen totdat hij weer helemaal op gewicht is.
Cayenne schreef:arabella2000 schreef:[ [url=m/tLv0Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meneer izzy in zijn verwen kooi![]()
Al het lekkers dat ik kon vinden zit erin (normaal krijgen ze zelden een snoepstok).
Op zijn voer zit vitaminedruppels, in zijn drinken druppels tegen infectie.
Hij is net gewogen en woog 75 gram. Ik kan me herinneren dat hij vroeger 90 gram woog. Dus hij mag nog wel iets aankomen voordat hij volledig naar buiten mag.
Vanaf morgen gaat hij tussen 10 uur en 17 uur onder de overkapping. Daar staan 2 grasparkietjes. Overdag is het daar zeker warm genoeg. De nachten mag hij nog binnen verbrengen totdat hij weer helemaal op gewicht is.
75 gram is idd licht voor een valk. Als hij een beetje formaat heeft zou hij minstens rond de 95 gram moeten zitten.
Hou je er rekening mee dat het later deze week 's nachts weer gaat vriezen? Dan is de overgang van binnen naar buiten echt te groot voor hem.