Mooi kerstkaartje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SofieHavan schreef:Vorige week waren wij naar een pup gaan kijken van 11 weken oud, echt een super schatje.
Ik was meteen aangesproken en zou ze zo meegenomen hebben. Omdat toen niet alles in orde was (bench etc) hadden we besloten om daags nadien wat te laten weten aan de eigenaar. Maar de advertentie van de pup was weg, dus ik ging er vanuit dat de pup verkocht was.
Helaas bleek de pup na ons bezoek erg ziek te zijn geworden en erg aan de diarree ging, dat vernam ik toen ik de eigenaar uiteindelijk via Facebook nog eens contacteerde.
Lange tijd zag het er naar uit dat de pup het niet zou halen. Ze kreeg vocht en antibiotica bij.
Nu lijkt het toch wat beter te gaan en als ze genezen is, zou ze toch naar ons kunnen komen.
Wat denken jullie daarvan? Ik ben eens gaan rondvragen bij de DA die zei dat een pup vlot herstelt en de praktijk leert dat die er meestal niets aan overhouden.
T beest zit al de hele tijd in mijn hoofd, ik had zoveel spijt dat we er haar niet meteen meegenomen hadden, maar anderzijds, dan zaten wij nu met een (dood)zieke pup, dus nog een geluk dat we ze niet mee hadden.
Het gaat trouwens om deze snuffel:
[ [url=m/yIGTP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had werkelijk niet gedacht dat een pup zoeken en vinden zò moeilijk zou zijn!
Simbaa schreef:Ik zou toch graag willen weten wat de pup precies had en belangrijker, waar de pup vandaan komt.
Een virusje kan natuurlijk altijd, maar soms komt het ook door de slechte condities bij de fokker.
Daar zou ik zelf ver van weg blijven!