Al is operatie een groot woord, het is snij, hak tjak, hecht en klaar. Verdoving moet je je meer zorgen over maken dan de operatie zelf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Sowieso. Gelukkig hoef jij de operatie niet te doorstaan
.
Al is operatie een groot woord, het is snij, hak tjak, hecht en klaar. Verdoving moet je je meer zorgen over maken dan de operatie zelf.
nienke555 schreef:Het kan wel, maar het is verstandiger om er een voedster bij te doen. Ik weet niet waar je woont, maar zit er een opvang bij je in de buurt? Zij kunnen je dan helpen met een geschikt maatje voor je konijn zoeken
love_animals schreef:nienke555 schreef:Het kan wel, maar het is verstandiger om er een voedster bij te doen. Ik weet niet waar je woont, maar zit er een opvang bij je in de buurt? Zij kunnen je dan helpen met een geschikt maatje voor je konijn zoeken
Ik zal wel even kijken![]()
Maar ik had gisteren een konijntje van 10 weken in de dierenwinkel gezien en daar ben ik echt verliefd op hij was zo lief en ging rollen in zijn hokje en volgde iedereen echt zo cutedus zouden deze 2 bij elkaar kunnen ?
Delphi schreef:Helaas ik kom uit Brabant dus ik kan je niet helpen. Misschien bij wat opvangen navragen?
Ik weet niet waar je in Noord Holland woont? Vanuit Amstelveen is Utrecht bijv. nog wel te doen denk ik. Volgens mij zit daar ook een zeer goede, maar ik weet niet hoe duur deze is.
Maar is dat zo'n verschil ja tussen halfwildjes en gewone tamme bij een operatie? In de zin van het handelen van stress of meer de invloed van narcose?
Misschien gewoon diverse DA in de buurt eens wat vragen stellen? Vaak heb je wel snel door hoe konijnkundig ze zijn en in jouw geval dan hoeveel ervaring ze met halfwildjes hebben.
Daarna kun je altijd nog gaan kijken naar ervaringen met de kliniek die ervaren klinkt.
Jeika schreef:xniieeenke schreef:Clickertraining met je konijn, kan je daar gewoon alle clickers voor gebruiken? heb eentje van pets place voor honden of zoklinkt heel hard
ja hoor, die gebruik ik ook. werkt prima