Nu moet het voor de kleintjes... maar die buik van Effie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu moet het voor de kleintjes... maar die buik van Effie
Maar het zijn gemiddelde kosten en gemiddelde gezinnen die cavia's voor hun kinderen kopen. De meeste gaan niet zelf een kooi bouwen. Via marktplaats kan natuurlijk ook. Er komt ook een aparte blogpost over kostenbespaartips 
Maar klinkt niet leuk nee... Ben wel benieuwd of daar meer meldingen over zijn geweest of gewoon dikke vette pech is geweest (want zelfs in een brokje voedsel kunnen ze stikken natuurlijk
)
kak, moet ik dus ook een nieuwe hooiruif kopen.
Link spul..
Ik leg er een schone pluk bij, ze vallen dat aan, halve dag later is alles leeg en ligt de helft op de grond. En dat blijft ook gewoon liggen.
Ik heb hier eens een pak hooi gehad wat ze na een tijdje eten ook lieten liggen. Heb nu weer een paar pakken wat ze erg lekker vinden en dat gaat schoon op!
Ik zag ook dingen staan met een smaakje, maar dat is drie keer zo duur en dan willen ze daarna niks anders meer. Heb je verder meer keuze dan standaard hooi en hooi met smaakjes? Ze eten het trouwens heel goed hoor, maar zodra het op de grond ligt moeten ze het niet meer. Alsof ze vies zijn van zelfzelf
Ergens ook wel te begrijpen...
Gaan je cavia's paardenbloemen kidnappen?