het was prima bij de dierenarts. Hihi, hoewel het niet altijd mee valt om ze te behandelen. Ze kruipen steeds bij ons of bij de da in de nek Yaro z'n struviet was nog niet weg, maar volgens de da duurt dat wel een week of 6. De eurologistpilletjes zijn gister binnen gekomen. Dus daar gaan we ook maar eens mee starten. Sjors haar tanden vielen nog wel mee. Wel ontstoken, maar nog niet zo erg dat ze de viezigheid er ook echt af kan halen. Ze zal waarschijnlijk wel slechte tanden houden. Nu een ab kuurtje. De afgebroken tand kan zijn dat die het niet houdt. We konden hem laten repareren. Maar ja...Heb nog mijn twijfels of ik dat wil doen. Ze had het ook over tanden poetsen, maar ben bang dat dat toch lastig gaat worden bij sjors. Iemand ervaring daarmee? Of met een speciale tandarts voor katten? Verder zijn ze helemaal goedgekeurd
Splash, veel plezier bij de fokker!
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 11:07
Super handig die nieuwe functie uploaden van je foto's mobiel naar bokt!
Oh dat is goed nieuws, voor zowel yaro als Sjors. tanden poetsen geen ervaring mee maar Is volgens mij wel goed voor ze.
Was leuk bij de fokker, toch besloten Wax dna te testen voor zijn kleur voor we de stamboom aanpassen. Ben benieuwd.
Had vanmorgen een botsing met Knox, half donker hij maakt een rare sprong tussen mn voeten door en knalt hard tegen mn enkel aan. Hij Had er hoofdpijn van en ik een zere enkel en hij Was meteen bang voor me hopelijk Is de hoofdpijn straks weg als ik thuis kom. Maak me meteen zorgen
Hopelijk leert hij ervan dat hij een beetje op je voeten moet letten. Zo heeft mijn lief wel eens op Aag gestaan omdat ze ONDER zijn voet ging liggen...
Hier weer een foto van Klaaz en ik vanmorgen. Elke keer als ik nog even uit kan slapen mag ie bij me liggen en zodra hij merkt dat ik wakker ben, komt ie onder de dekens vandaan en gaat ie dichtbij mn hoofd liggen of op mn bovenlichaam. Zo schattig. Vanmorgen lag ie er zo lief bij http://instagram.com/p/xlmqy_S9OZ/
Dankje, alleen ziet hij er niet meer uit! Chuck en Knox als Kittens heeft ie niet overleefd volgend jaar maar andere bank kopen. Knox krabt er nog steeds aan.