Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Machie schreef:Ik heb geen idee? Wie ben je en wie zijn je honden haha
MyWishMax schreef:Waarom dan geen voertjes die hij heel lekker vindt, Jessica? Als hij gek is op rodi worst, dan gebruik je dat toch?
Ik train ook met kaas en gekookte worst, vindt hij heerlijk, dus werkt dat makkelijker dan voer wat hij minder lekker vindt.
LhinnOlijf schreef:Machie schreef:Ik heb geen idee? Wie ben je en wie zijn je honden haha
Ik heb vroeger als tiener bij jullie getraind met een Tervuerense herder teef genaamd Orly. dat was op de zaterdag van 2000 tot ongeveer 2005. Ook heeft Orly vroeger behendigheid gelopen. Geen idee van wanneer tot wanneer.
Lhinn, ook een Tervuerense herder teef, heeft bij jullie de puppycursus en vervolgcursus in éen gevolgd. Was de bedoeling om haar in te schrijven voor de puppy behendigheid, maar toen verhuisde ze naar Utrecht.
Mijn naam is trouwens Marjolein.
Vandaag met loopse Lhinn prive les behendigheid gelopen. Ooh, wat ging dat bagger. Soms sprong ze wel, soms niet. Muts dat het was ... Over 3 weken een nieuwe pogingDaar ging mijn planning qua behendigheid. Hopelijk loopt ze na d'r loopsheid weer beter.
Wat een topper heb jij Seni. Of is ze niet voer gericht?