Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tova schreef:Gaan er mensen naar de club match van de wccn?
Ik ga waarschijnlijk wel, wil met mijn cardigan mee doen, echter is hij wel gecastreerd, is dat een probleem?![]()
Heb nog nooit mee gedaan aan de club match en ben benieuwd wat de keurmeester van hem vind, al is hij voor mij de leukste hond die er is.
Tijn8 schreef:Er worden nog wel eens een soort keuringen georganiseerd door locale honden scholen voor 'Ras en Stamboekloze honden' daar kun je wel aan meedoen met een gecastreerde reu.
Ik weet dat die dagen in Nieuwegein een paar keer georganiseerd zijn. Of ze dat tegenwoordig nog doen (ivm Corona) weet ik niet.
Lien_ schreef:Wat ontzettend leuk! Puppies![]()
Ik lees ook al tijden mee. Ik woon ondertussen weer tijdelijk bij mijn ouders, onze vorige corgi (een Pembroke) is in september ingeslapen, maar sinds afgelopen zaterdag is er weer een nieuwe pup in huis. Een Cardigan reutje, we genieten enorm
[ [url=m/GtOnkF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress jij woont in Appelscha? Wij zitten echt vlakbij
Galeo schreef:Wat een leuke pups.Spannend Tigress wachten op een nieuw maatje voor Jarvis.
Tigress schreef:Lien_ schreef:Wat ontzettend leuk! Puppies![]()
Ik lees ook al tijden mee. Ik woon ondertussen weer tijdelijk bij mijn ouders, onze vorige corgi (een Pembroke) is in september ingeslapen, maar sinds afgelopen zaterdag is er weer een nieuwe pup in huis. Een Cardigan reutje, we genieten enorm
NoohwKnappie!
Ja, ik woon in Appelscha sinds dit voorjaar. Hoe dichtbij zit je ongeveer?Galeo schreef:Wat een leuke pups.Spannend Tigress wachten op een nieuw maatje voor Jarvis.
Ik vind het spannend, maar kijk er tegelijkertijd ontzettend naar uit. Ik heb zelf nog nooit 2 honden gehad (wel 2 in 1 huishouden, maar de andere was dan ook echt van mijn ma) dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
Tigress schreef:Lien_ schreef:Wat ontzettend leuk! Puppies![]()
NoohwKnappie!
Ja, ik woon in Appelscha sinds dit voorjaar. Hoe dichtbij zit je ongeveer?Galeo schreef:Wat een leuke pups.Spannend Tigress wachten op een nieuw maatje voor Jarvis.
Ik vind het spannend, maar kijk er tegelijkertijd ontzettend naar uit. Ik heb zelf nog nooit 2 honden gehad (wel 2 in 1 huishouden, maar de andere was dan ook echt van mijn ma) dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
xMathilde schreef:Even dit topic een schopje geven hoor.
Is er toevallig iemand die mee gaat naar de Welsh Corgi wandeling 13 februari in Lage Vuursche?
Mijn vriend en ik gaan voor het eerst mee. Zonder hond, maar staan wel op de wachtlijst bij een fokker.
xMathilde schreef:Even dit topic een schopje geven hoor.
Is er toevallig iemand die mee gaat naar de Welsh Corgi wandeling 13 februari in Lage Vuursche?
Mijn vriend en ik gaan voor het eerst mee. Zonder hond, maar staan wel op de wachtlijst bij een fokker.
Drico schreef:Was je geweest? Hoe was het?
Sta je op de wachtlijst voor een Pem of Cardigan?
Drico schreef:Parker maakt in elk geval de rasstandaard wat betreft karakter wel lekker helemaal waar want dat hij is een grote clown
@Tooske, wat sneu! Hoe oud is Bruce geworden?
Hier inderdaad nu ook twee stuks![]()
In juni hebben we Enzo opgehaald uit Italië, hoop dat hij mag gaan bijdragen in de dekdienst.
Maar dat ligt dus even aan de gezondheidsonderzoeken die nog moeten gaan plaats vinden. Hij is in elk geval DM, rcd3-PRA en fluffy vrij.
[ [url=m/3WcnbA.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kennelnaam ben ik in elk geval ook uitgekomen en mijn website + FB pagina is ook al online
https://ofcymrulegends.nl/
Als alles mee zit wil ik Sebbie de eerst volgende loopsheid laten dekken
al heb ik nog geen dekreu uitgekozen