Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lughnassadh schreef:Nee, ik heb nog nooit aanbetaald. En het is iets waar ik niet bepaald snel mee zal instemmen.
Shaya_ schreef:Bij Nero wel gevraagd of een aanbetaling nodig was. Maar als we geld dag voor ophalen deden overmaken was het prima. En zo dus ook gedaan.
Maar zo verliefd op die hond. Al ook vaak handen in het haar met de fratsen die hij uithaalt wat ik van de borders niet gewend ben/was.
Maar we zijn wel nog altijd een heel fijn team.![]()
Boh die Jip! Klein varkentje
Zonnetje, iedereen doet het op zijn eigen manier en maakt eigen keuzes. Neemt niet weg dat je wel van deze situatie kan leren.
Je hebt toch al iets vooruitgang geboekt dus dat is toch goed!
Heel veel sterkte met de operatie vrijdag van Boelie!
kiwiwitje schreef:Hier zijn er een paar minstens net zo smerig. Maar die zijn vaak al droog en “schoon” voordat we bij de auto komenlang leve korthaar met enkele vacht.
Onze Boellie word vrijdag geopereerd. Dan gaan ze zijn teen verwijderen. Een paar weken geleden heeft ie vermoedelijk klem gezeten en zn gehele teennagel geamputeerd. Het herstel ging top tot een van onze honden er perongeluk op sprong. En nu zit er niks anders op, na medicatie etc geprobeerd te hebben, om zn teen te amputeren helaas.
moonsparkle schreef:Is een aanbetaling trouwens gebruikelijk? Ik heb daar zelf niet eerder mee te maken gehad.