Ik snijd nu voor 1 hond porties. (Die krijgt een ander menu dan de andere 3) Ik leg inderdaad de rol zo’n 1,5/2 uur op t aanrecht en dan snijden, in zakjes en weer de vriezer in. Gewoon met een brood of ander kartelmes.
Over dat DA en Royal canin wil ik nog wel wat kwijt. Ik deel hierin de mening van KimD.
O.a. Door eigen ervaring met inmiddels 3 nesten aan pups en verschillende nesten van mijn reutjes dat zodra ze met een jeukje of een diaree bij de DA komen ze gelijk een zak voer mee moeten nemen die goed is tegen jeukjes of tegen de diaree.
Alles behalve de oorzaak aanpakken..
ook bij de castratie van mijn vaders kat. De zak brok stond al klaar bij t afrekenen. Met de duidelijke woorden; alleen hier te krijgen.
Dikke onzin. De zak is online net zo goed te krijgen en bijna 10,- goedkoper
Daarnaast. De marge op brok voor een dierenarts of een winkel is echt zo slecht niet

als webshop wat minder door de verhoogde verzendkosten.

maar in een winkel of dierenarts praktijk is t zeker interessant.
Nu ben ik absoluut niet perse tegen dieetvoer(voor van alles aan aandoeningen). Maar wel in t gebruik en voorschrijven ervan. Heel vaak gaat het zn doel ver voorbij.
Hier staat er momenteel eentje ook op dieetvoer. Alleen niet op een RC of aanverwante soorten/merken. Maar daarnaast is de hond van een klant alleen nog in leven omdat de RC nierbrok t enige is wat haar nog goed houd. Helaas werkte kvv/barf niet meer.
Daarnaast is dat DCM een hardnekkig topic net als de misstanden en problemen bij t voeren van KVV/Barf wanneer dit verkeerd gedaan word.