En dan te bedenken dat hij maar 2 weken jonger is als Dracarys en het echt een wereld van verschil is qua gedrag Draakje versiert al de dames in de voliere en Twice is echt nog een baby
Ja als ik dat ook vergelijk met Marah… grappig zeg hoe erg dat verschilt!
Fijn dat Draakje het ook zo goed doet! Is hij al minder klunzig?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-21 08:11
Ja, Draak is momenteel heel stoer (dat denkt hij vooral zelf ). Een kluns is het niet echt meer, maar om nou te zeggen dat hij handig is, gaat ook wat ver De volwassen vogels mopperen af en toe op hem omdat hij de hele dag door fluit momenteel
Mango gedraagt zich keurig hoor, maar hij vindt het soms wel een beetje lastig om zijn huis te delen met deze mini kip Dus dan gaat hij in de slijmstand en laat zien dat hij de alllllllerliefste is
Zo op de foto lijkt het net alsof ik hem bij de keel grijp Maar hij liet zich gewoon omvallen en ik kon hem nog net opvangen voordat hij van de bank zou stuiteren
Oh Mango toch... die kleine kip gaat vanzelf de volière in hoor en dan heb jij vrouwtje weer helemaal voor jezelf
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-21 09:46
Deze baby is vanochtend uitgevlogen en heeft echt zo'n lief bekkie
De veertjes van het pleegkind zijn gisteren ook opgestuurd voor de DNA geslachtsbepaling. Hopelijk krijg ik van de andere babies vandaag de resultaten!
Houston, we've got a problem Ik ging er ECHT van uit dat het op 2 na allemaal dames zouden zijn. HOW WRONG WAS I?
IT'S A BOY Angel Wings' Fireball Zwaar bont
IT'S A BOY Angel Wings' Fiore Zwaar bont
IT'S A BOY Angel Wings' Wildfire Lutino bont
IT'S A BOY Angel Wings' Kennedy Bonte lutino bleekmasker/witmasker
IT'S A GIRL Angel Wings' Nukumi Cinnamon bont
IT'S A BOY Angel Wings' Picasso bont
IT'S A BOY Angel Wings' Imagine cinnamon opaline bonte witmasker
IT'S A GIRL Angel Wings' Wynona Cinnamon bont
IT'S A BOY Angel Wings' Rossi Cinnamon opaline bont
De uitslag is dus precies andersom? Ik snap er helemaal niets van! Zelfs de kleintjes die echt al pruttelen en in mijn ogen typisch dames gedrag laten zien, blijken mannen! Ik moet hier even van bij komen hoor! Hoe kan dit???
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-07-21 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Out of touch Begrijp ik nou goed dat je complete citroentjesnest uit mannetjes bestaat? Misschien is de jongste er wel uitgezet omdat die toch een vrouwtje is? Spannend...
Wow bizar idd! Misschien een tweede test doen voor de zekerheid? Je weet nooit waar die ene stagair van de FEI achteraf aan de slag is gekomen natuurlijk he…
Dido2316
Geplaatst: 06-07-21 11:27
Ik zit me net te bedenken… bij de vorige nestjes zei ik nog tegen je: dadelijk heb je de volgende ronde bijna alleen maar mannen en zit er misschien helemaal geen lief vriendinnetje voor Remi bij…
Ik had niet gedacht dat de werkelijkheid echt bijna zo zou uitpakken!
Prrrrr: Ja, dat klopt! Van het pleegkind heb ik nog geen uitslag omdat die veren gisteren pas zijn opgestuurd, maar als dat idd een dame is (fingers crossed ) dan hebben ze haar er daarom misschien uitgewerkt?
Poekkie: Dat zeiden we hier ook al: Heeft die stagair van de FEI soms ook stage gelopen bij Gendika? Maar dan zouden ze bijna alles fout hebben gedaan en dat lijkt me sterk? Eentje zou ik nog snappen, maar bijna allemaal?
Nou, dat gaat nog wel interessant worden, want ik had dus ook veel meer reserveringen voor dames Maar dat komt vast wel goed! Ik moet alleen eerst even bijkomen van deze "verrassing" voor ik daar naar ga kijken