Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Wil je haar niet uitplaatsen bij een leuk gastgezin?![]()
Grapje natuurlijk! Meggie is bijna 4 mnd en spant nogal samen met mijn peuterdochter. Mijn hemel, wat heb ik veel werk van die twee.
denise04 schreef:Wij hebben (gelukkig) geen kinderen. Maar we merken wel dat de honden af en toe samenspannen, ook altijd grappig om te zien
Pffff vanmorgen pupkopers op de app dat ze liever teefje blauw niet willen omdat ze denken dat ze te druk voor haar gaat zijn. In het nest is ze dat ook maar tijdens de puppytest blijkt het juist een heerlijk vrij, blij, ondernemend hondje te zijn die gek ik op knuffelen. Precies wat zij nodig hebben aangezien ze al een onzeker hondje hebben... Ben er gewoon een beetje chagrijnig van....
En als klap op de vuurpijl zat reutje leger vanmorgen met een van z’n voorpoten klem tussen 2 panelen van de ren. Heel even maar, maar toch...Hij ontziet z’n rechter voorpoot een beetje, maar toont geen pijn en gebruikt hem wel gewoon
mirjamalvaro schreef:Mag ik ff flink mopperen? 12 mei toch de HD en ED laten doen bij Beike? Nog geen uitslag, dus maar eems gevraagd hoe het zit. Hebben ze de foto's nooit ontvangen!! #(#£/#£#%£#/£@£@£#@@$@$%&&@%^