zo zijnpekinezen ook. zijn wandelende tapijten op show, breeder dan dat ze hoog zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Kiwiwitje, mijn Poedels hebben geen officiële (Nederlands geldige)stamboom omdat ze kleurtjes hebben. Wel een Colored Poodles afstammingsbewijs of hoe ze het ook noemen. Mogen iig geen shows lopen hier in Nederland.
Maar ga ook echt niet met een hond met zulke lange haren lopen zoals op shows nodig is, wat een werk en die bolletjes zijn niet bepaald charmant
Kaus schreef:Hmm misschien is dat het inderdaad KiwiIk ben wel erg bang om het fout te doen... Terwijl het eigenlijk ontzettend goed gaat.
Lara, de hond van de ouders van mijn vriend (stabij) zoekt juist de plekken met vloerverwarming uit om daar lekker op te tukkenDenk dat de meeste honden het heerlijk vinden. Vooral als je tegels hebt die in de zomer dan dus lekker koel zijn.
Sar schreef:Tot 2019 wachten is zeker lang en het zal ook zwaar worden denk ik maargoed. Ik heb liever een verantwoordelijk gefokte hond, dan een hond van een fokker waar ik over twijfel.
Kaus; de Saarloos is over het algemeen ook geen makkelijke huishond. Maar hun karakter trekt me gewoon aan. De terughoudende kant vind ik heerlijk en ik hoef voor mezelf ook geen hond met een will-to-please. Ookal klinkt dat misschien een beetje gek...
Kiwiwitje; wat bedoel je precies?
Of ik met een Saar in de toekomst wel zou kunnen showen?
Zorry schreef:Haha typ fout, ja fun show.
Als je zoekt op Facebook naar Staffordtimes 2018 dan vind je het evenement is in Zaltbommel 29 en 30 sept. Het is 1 dag showen en 1 dag sporten. Uit mijn hoofd zondag show, je hebt verschillende ringen showklasse atletische klasse en Amerikaanse Stafford.
Het is gewoon een leuke dag om beetje rond te kijken, heel veel verschillende honden en types.
Zoe_97 schreef:ik ben juist geen fan van tuigjes. met ene tuig leer je een hond trekken en heb je amper controle. ik zou gewoon volhouden. lekker vlot doorstappen dat hij geen tijd heeft om te klooien, wanneer hij doet wat je wil uitgebreid belonen
kiwiwitje schreef:Zoe_97 schreef:ik ben juist geen fan van tuigjes. met ene tuig leer je een hond trekken en heb je amper controle. ik zou gewoon volhouden. lekker vlot doorstappen dat hij geen tijd heeft om te klooien, wanneer hij doet wat je wil uitgebreid belonen
Met een tuigje leer je een hond trekken? Mag ik vragen waar je dat vandaan haalt?