Inmiddels fiets ik 2.4 km en dan om de dag. Vandaag naar het bos geweest. Wandeling van een uurtje gedaan en dan met de bal. Dus nu issie ook lekker moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Heb gisteravond (4 uur na de wandeling) toch nog maar even gefietst. Ik moest weg en mijn ouders zouden 'oppassen.' Ze zeiden: "Zo willen we nog wel eens oppassen."
Lekker rustig issie dus geweest.
Vandaag ook maar weer gefietst. Alleen nu kreeg ik niet het idee dat ie moe was. Zou hij serieus zo snel conditie opbouwen dat hij dat rondje nu makkelijk aan kan?
Enne, doen jullie nog iets aan voet/zooltjes verzorging?
JesdaJinn schreef:Vandaag ook maar weer gefietst. Alleen nu kreeg ik niet het idee dat ie moe was. Zou hij serieus zo snel conditie opbouwen dat hij dat rondje nu makkelijk aan kan?
Kuggur schreef:JesdaJinn schreef:Vandaag ook maar weer gefietst. Alleen nu kreeg ik niet het idee dat ie moe was. Zou hij serieus zo snel conditie opbouwen dat hij dat rondje nu makkelijk aan kan?
Dat rondje van nog geen twee en een halve kilometer? Ik zou me serieus zorgen maken om mijn hond als ze dáár moe van zou worden.