Wat is het stil hier!!
Hoe staat het met alle poepjes? En het tandje van Roque?
Truitjes al binnen? Wel foto he? Ik vind dat zo grappig staan! Ik doe die van mij wel eens iets geks op de kop of om de nek en dan voelen ze zich heel mooi
Gaat het goed met Vega?
Geen katten die enge dingen hebben gegeten?
Hier liggen ze ook graag op de convectorput.. lekker hard..ze zoeken toch de warmte op die malle beesten. En wij maar denken dat ze het gezellig vinden op schoot
Net onder toeziend oog van 2 katten gedouched..
Gezellig is dat.. wat zouden ze dan denken?
Kunnen jullie katten ook meehelpen met zoeken? Als wij wat zoeken hebben we onmiddelijk hulp, zo schattig. Gisteren zocht mijn man wat onder de bank, Tijger ook onder de bank kijken. Wringt mijn man zich in allerlei bochten om het goed te zien, doet Tijger hem precies na
We lagen echt in een deuk.
Ik zei toch dat Tijger zoveel snaait en zoveel eet en zo iel is. Hij blijkt dus gewoon afgevallen te zijn. Hij is maar 3500 gram.. Niet dat ie echt mager is, maar wel iel.
Jij hebt toch ook zo'n slanke Gaia? Hoeveel eten krijgt die? Dan kan ik het vergelijken.
Het is toch niet goed als zo'n jonge kat afvalt? Hij is verder helemaal vrolijk en zo gek als een deur hoor en die drollen
wij denken dat hij gewoon een snelle spijsvertering heeft. Maar nu maar eens een tijdje flink voeren, want dit is niet grappig,.