Mijn hond haar naam is Mevrouw Janssen maar haar roepnaam is meestal Janssie of Janssen, is toch wat makkelijker zeggen.
Foto zal ik vanavond even uploaden, zit nu namelijk op stage.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

essiesilly schreef:Odin: ga je in september naar Oostenrijk naar de week van Liesbeth?..
geweldige naam voor je hond haha
nog even oefenen deze week Odin schreef:essiesilly schreef:Odin: ga je in september naar Oostenrijk naar de week van Liesbeth?..
De week van Liesbeth zegt me helemaal niets, wij gaan 2 weken en 1 van die 2 weken verzorg ik de behendigheidslessen, samen met Bianca van Dog Walk Trail. Er zijn ook workshops frisbee en die worden door Puck gegeven in die week.

Odin schreef:Hé marleen, ik wist niet dat je les bent gaan geven, wat leuk! Heb je daar een cursus of opleiding voor gevolgd?

En 6 palen, de 1e x in parcours. Aan het einde ging ze niet zo vloeiend meer, dus wat training heeft het nog wel nodig
en al die 'outs' was om contact te krijgen. Ging niet heel best, ze vloog een keer of 10 stiekem de tunnel in *oeps*
Vind jou handling (is dat een woord?) ook goed en duidelijk
ziet er lekker beheerst uit
Dit zijn de goede stukjes, maar er zijn ook heeeel veeel slechte stukjes... Maar toch bedankt

JesdaPower schreef:Laat ik het zo zeggen, de stukjes in dàt filmpje vind ik goed
Dat je hond er plezier aan heeft is minstens net zo belangrijk. Zie bij ons op de hondenschool ook wel eens mensen behendigheid doen terwijl het hondje er niks aan vind en gewoon steeds wegloopt.
Al maakt het met Csiva niet uit wat ik met haar doe, ze vind gewoon alles leuk. Al denk ik dat als ik haar laat kiezen ze werken met schaapjes het allerallerleukste vind
Ook al ligt ze 2 uur in het gras te koekeloeren en lekker te knagen op een stokje vind ze prima. Als ze maar mee mag.M_aaike schreef:Mijn naam is inderdaad Maaike, dat had je goed geraden haha.
Mijn hond haar naam is Mevrouw Janssen maar haar roepnaam is meestal Janssie of Janssen, is toch wat makkelijker zeggen.![]()
Foto zal ik vanavond even uploaden, zit nu namelijk op stage.
Een vriendin van mij heeft een hond die Meneer Janssen heet