Mijn hond haar naam is Mevrouw Janssen maar haar roepnaam is meestal Janssie of Janssen, is toch wat makkelijker zeggen.

Foto zal ik vanavond even uploaden, zit nu namelijk op stage.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiesilly schreef:Odin: ga je in september naar Oostenrijk naar de week van Liesbeth?..
Odin schreef:essiesilly schreef:Odin: ga je in september naar Oostenrijk naar de week van Liesbeth?..
De week van Liesbeth zegt me helemaal niets, wij gaan 2 weken en 1 van die 2 weken verzorg ik de behendigheidslessen, samen met Bianca van Dog Walk Trail. Er zijn ook workshops frisbee en die worden door Puck gegeven in die week.
Odin schreef:Hé marleen, ik wist niet dat je les bent gaan geven, wat leuk! Heb je daar een cursus of opleiding voor gevolgd?
JesdaPower schreef:Laat ik het zo zeggen, de stukjes in dàt filmpje vind ik goed
Dat je hond er plezier aan heeft is minstens net zo belangrijk. Zie bij ons op de hondenschool ook wel eens mensen behendigheid doen terwijl het hondje er niks aan vind en gewoon steeds wegloopt.
M_aaike schreef:Mijn naam is inderdaad Maaike, dat had je goed geraden haha.
Mijn hond haar naam is Mevrouw Janssen maar haar roepnaam is meestal Janssie of Janssen, is toch wat makkelijker zeggen.![]()
Foto zal ik vanavond even uploaden, zit nu namelijk op stage.