Sommige egel zijn wel heel erg kieskeurig (mijn Loki had dat ook) maar Týr eet alles wat ik voor z'n neus neerzet geloof ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Och arme.... ziet er inderdaad uit alsof ze staat te wiebelen...
Hoeveel weegt ze? Kan het niet zo goed zien op de foto's maar ze lijkt heel erg mager? Heeft ze ingezonken zijkanten (hourglass shape)?
Op welke temperatuur heb je het terrarium eigenlijk? Kan zijn dat ze wat extra warmte nodig gaat hebben als het slechter met d'r gaat.
Ik wilde het dan ook niet te lang laten duren als er geen uitzicht zou zijn op herstel en dat was de DA met me eens
.
zo erg dat ik twijfel of rango geen dwerg( Henry) is ....
dat kon hij gisteren nog helemaal niet)

Cerilene_ schreef:Hee wat grappig tessa_93, ik zag die foto's vanmiddag al voorbij komen op de Facebook van de fotograaf. Ook van je vogeltje toch?! Mooie shoot geworden!
Bij ons is het vrouwtje baardagaam ook behoorlijk klein. Ook een knik in de staart en een wat afgeplat koppie. we twijfelen ook of het mss een vitikins is (kruising gewone en dwerg) of dat ze alleen te weinig uv heeft gekregen tijdens het groeien. Wij hebben haar als volwassen agame overgenomen, dus we zullen het wel nooit weten.