Geweldig ook, hoe Nibbit in een verschoonde bak verward rondrent en denkt van: waar ben ik? Waar ben ik? Waar ben ik? En Ezarja direct gaat eten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die was ik 's middags vergeten dicht te doen blijkbaar. Ik zag ook maar één gerbil in het hok zitten, dus ik ben meteen gaan schudden met een bakje meelwormen, daar reageren ze wel op en gelúkkig kwam de ander toen ook boven de bodembedekking uit. Het is dus met een sisser afgelopen, voor hetzelfde geld was een van mijn katten naar boven geglipt (mogen ze alleen als ik er bij ben) en had de gerbils te pakken gehad
ze word helemaal wit, op haar snoetje, pootjes en staartje na. Gister leek ze wel een misvormde gevlekte xD ik zal proberen een foto te maken, ze is echt te schattig
) doos gezeten. Moet ik dit allemaal nou weggooien?? Ik heb geen levende maden meer (bewust) gehad sinds ik dit voer heb gekocht, dus ik snap er niks van
maden zijn vieze beesten.

ik moet hem eigenlijk ook nog mailen omdat ik houtworm in een van de klimspeeltjes (en dus daarna in alle houten spullen) ben tegen gekomen
was nou ook weer niet de bedoeling
. Gekke beeste zijn het ook.