Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Wauw, wat super gaaf!! Wat mooi ook dat je zo open bent geweest over je ratten en muizen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de muizen erbij zitten. Ik kan me er geen voorstelling van maken.
Verder vroeg ik me af of morph iets als 'kleurslag' betekend? En waar staat het. voor? En wat is de dorsale streep? Nouja, vooral heel veel vragen over de kleuren en patronen, misschien dat je dat eens in complete Jip en Janneke taal uit wilt leggen met foto's erbij van wat je precies bedoeld?
Vind het echt super interessant!
idylle schreef:Dus om het even naar paarden te vertalen zoals bijvoorbeeld bij de appaloosa je fewspot hebt snowcap enzo? En dan is de fewspot en de snowcap de morph om het zo maar te zeggen?geen idee hoe ik anders uit moet leggen wat ik ervan denk te snappen
![]()
Zou je bijvoorbeeld wat van de kleuren van jou slangen willen laten zien en met foto's kunnen laten zien wat je dan bedoeld bij bv clown enzo want ik heb geen idee wat een clown is, dus voor mij is het allemaal onbegrijpelijk, maar vind het wel interessant.
Animal schreef:Precies wat mvdende zegt!![]()
Als ik morgen tijd heb maak ik even een post en plaats ik nog de achterstallige navelfoto's![]()
Ik zag net een lief koppie welke ik met jullie wil delen![]()
![]()
![]()
Geen banana (is een kleur die op het geslachtschromosoom zit en bij mij moet het mannen geven nu) en echt om van te smelten! Ik weet alleen ook hier niet wat het is.. Wel een aantal genen, maar er zit nog wat extra's aan genetica in dit nest.
[ [url=m/5RFLrp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Ik zou nooit of te nimmer slangen in huis halen als huisdier maar wat is dit toch een interessant topic !
Zijn ratelslangen niet gevaarlijk wanneer ze bijten? Brrr
idylle schreef:Wat super leuk om eens te zien hoe zo'n legsel in z'n werk gaat!
Ohja, je gaf aan dat je het volgende legsel wilde proberen om door de moeder te laten uitbroeden, maar je hebt ervoor gekozen om ze in de stoof te doen las ik. Met welke rede heb je daarvoor gekozen?
Verder ben ik heel benieuwd naar rde 'morphs' die jij hebt (met foto, zodat het verschil misschien wat duidelijker voor me wordt) wat zo makkelijk als jij er over vertelt, zo abracadabra is het nog steeds voor mij haha.
idylle schreef:Ja logisch dat de gezondheid boven alles gaat! Ik had even niet meegekregen dat dit ook onder een groot legsel viel en dat de conditie mi der was om het haar zelf te laten doen. Je verteld er echt heel erg leuk over. Dank je wel daarvoor!