Ik denk dat de Air inderdaad wel prima valt bij je honden Denise, zeker bij Mera ook omdat ze ook weer iets fijner is als Bodhi, als je ook juist graag iets wilt wat iets meer wegvalt in de haren. Arya had de Air dan idd toen ze jonger was en nog geen lange haren, maar als ik 'm nu zou om doen, zou ie ook veelal wegvallen inderdaad. Wat tof wel dat het rode tuigje nog zo mooi is zeg, wat gaat Mera daar netjes mee om haha!
Ik vind de Air in principe voor de meeste honden al snel passend zitten, waar de Pro dat inderdaad in verhouding minder is voor bepaalde rassen/gebouwde honden. De Air is bij de meeste honden altijd wel netjes/passend te maken vind ik - uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar die uitzonderingen zijn bij de pro vaak wel al sneller aanwezig. Kleinere hondjes of smaller gebouwd in de borst e.d. zou ik bv een Pro niet aan doen.
Misschien is de non-stop line harness nog iets? Al is die wel alweer iets breder als de Air van DC.
--
Hier net bij Zooplus een fluor jasje gekocht. Had vorig jaar iets gekocht, maar wat was te kort op de rug en niet groter te krijgen en vind het wel fijn als ze in het donker of schemer iets om heeft wat naast lampjes nog eens goed zichtbaar is. Vond deze qua pasvorm, ook van klant foto's, erg goed uit zien + is wind en waterdicht ook dus altijd mooi meegenomen - al is haar vacht ook prima wind en waterdicht, maar toch haha.
[ [url=m/rcdqba.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SkGbgB.png]Afbeelding[/url] ]
Verder nog een lampje van Max & Molly gekocht en een orbiloc. Dan kan ik aan 2 tuigjes een vast lampje hangen - deze worden dagelijks gewisseld qua dragen dus dan hoef ik niet constant lampjes om te hangen. Benieuwd of het lampje van Max & Molly iets gaat zijn. In theorie ziet er heel goed uit voor de prijs wat ie kost -
mocht iemand al ervaring met deze hebben, hoor ik het graag![ [url=m/52YXzB.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9cLGPS.png]Afbeelding[/url] ]
--
Jeanine, leuke jasjes heb je laten maken voor Yoshi!
Zag verder weer veel en leuke dingen voorbij komen! Even te veel om overal op te reageren sorry