Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Femke_Tweety schreef:Is Groot met hoofdletter.
Dit is maar een stukje van de winkel![]()
[ [url=m/STrQZ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stille meelezer.. en waar was dit zei je
Mijn puppy moet natuurlijk ook nog onnodige meuk hebben
cursebreaker schreef:Ja en de echt goede metalen benches vangen toch wel echt harde klappen op hoor. In sommige, zoals de onze, zitten er ook veiligheids luiken in als extra mogelijkheid om de hond er veilig uit te krijgen.
Als je zoals ons geen mogelijkheid hebt om de hond op de achterbank te vervoeren met bench ivm grote hond en een kind wat in de auto plek moet hebben, is een metalen bench in kofferbak toch wel the next best thing. Los/met rekje in kofferbak hebben ze sowieso geen kans - en gordels geven alleen maar schijnveiligheid en komen echt altijd slecht uit een crash test, van wat ik zo zie.
Ook het bevestigen van een bench in kofferbak kan nog wel een verschil maken zoals goed tegen de achterbank bevestigen en verankeren- in die test zie je bv ook wat er gebeurd als dat niet goed gedaan is en dat is idd ook niet prettig.
Femke_Tweety schreef:Hannanas schreef:Gefeliciteerd!
Lastige naam wel, ik heb het hier al tig keer proberen “lekker” te roepen
De meningen zijn sowieso nogal verdeeld over de naam![]()
Maar dat ben ik wel gewend![]()
Probeer maar
Pèèèèr-suis (ui gewoon als in ui die je bij de frikandellen eet...)
Met klemtoon op è.
Dan loopt ie wel lekker.
cursebreaker schreef:Hannanas schreef:Gefeliciteerd!
Lastige naam wel, ik heb het hier al tig keer proberen “lekker” te roepen![]()
Een stoffen reisbench is echt niet bestand tegen de krachten en kilo’s bij een aanrijding.
Nee, is een stoffen reisbench idd niet. Maar het beschermt wel tegen het uit de voorruit vliegen van een hond die anders los of met een gordel vast zit - dus in dat opzicht is het al beter als helemaal niks doen natuurlijk. Daar zou ik dan wel eerder voor kiezen, en dan verankeren aan de achterbank, tov bv een tuigje met gordel.