Fijn dat Terror Tommy nu z’n energie aan Nukumi kwijt kan, heerlijk dat jonge grut zo bij elkaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker Kyto is denk ik wel wat gewend, toch? Als hij rustig blijft zullen die twee donderstenen dat ook wel doen
Het is net alsof Tommy zich onderwerpt aan Hare Majesteit 
Heerlijk!
Cayenne schreef:Hahaha, die platpootjes die gewoon overal overheen banjeren en hoe ze er gewoon vandoor wil gaan met je stiftenHeerlijk!
En het zijn wel kunstkenners zeg! Neem je ze eens mee naar het Rijksmuseum? Ik ben benieuws wat ze van de Nachtwacht vinden!
Als we een nieuw speeltje ophangen duikt ze er direct met haar snufferd in.
geinig karakter heeft dat beestje
Wel fijn dat ze helemaal in love zijn zeg, dat hoop je dan toch wel. Maar het baby gaat zo wel heeeel snel van Nukumi af!
Als hij op de grond loopt gaat hij soms ook zo op je voet zitten tikken en dan wil hij omhoog
Nu wilde hij dichter naar het schilderij toe, maar ja… dat mag natuurlijk niet. Voordat er een scherp snaveltje ineens in haakt.
Jammer voor hem dat Nukumi nog te jong is 
Of je even zijn chauffeur wil zijn?
Twice doet met zijn snavel tegen het gaas roffelen wanneer hij aandacht wil
kan hem zo snel niet vinden maar het was erg schattig Danique_G schreef:Hahaha die Remi, hij heeft jullie gewoon getraind! Ik zag laatst ook een filmpje van een gras parkiet die een bepaald geluid maakte als hij wilde worden opgetild en dan leunt hij naar de plek waar hij heen wiltkan hem zo snel niet vinden maar het was erg schattig
Lief horselover! Dat waren ook broertjes geloof ik?
Danique_G schreef:Hahaha die Remi, hij heeft jullie gewoon getraind! Ik zag laatst ook een filmpje van een gras parkiet die een bepaald geluid maakte als hij wilde worden opgetild en dan leunt hij naar de plek waar hij heen wiltkan hem zo snel niet vinden maar het was erg schattig
het is zo’n sociaal dier. Hij komt altijd bij iedereen even buurten. Soms als Kyto in paniek op de kooi zit en hij vergeet dat hij naar beneden kan vliegen (tsja...
) is tommy dr altijd als de kippen bij om naar z’n maatje te gaan. Volgensmij denkt Tommy dat hij het mannetje in huis is en iedereen moet beschermen.

Hij klinkt als een echte womanizer!