Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dag LL! Nog gefeliciteerd

fijn dat je een mooie dag hebt gehad!

Wonderbaarlijk hoeveel troep zulke kleine dieren kunnen maken he...
Wel slim die camera inderdaad 

grappig dat ze er nu bovenop zitten
wel jammer dat de rest weer zo onrustig is... verhuizen ze vaak van ren? Zit de geur van de andere 2 er nog aan, dat ze daardoor op de hobbel gaan... hopelijk is het snel weer rustig.
alleen lastig op de foto te krijgen haha, dit komt wel hrt dichtste bij de kleur.
gister lag hij zo in het nest, toen heb ik hem een poosje over zn buik geaaid en over zn voetjes, helaas was mn telefoon leeg dus kon ik het niet op film zetten.

Ik wil ook kleintjes!!!
Ze hebben echt de lente in hun bol, mafkezen.
Suus denkt bij iedereen HELPPPP en gaat ergens bovenop zitten en Billy denkt WTF dames laat mij met rust
Billy laten ze eigenlijk ook met rust, maar echt die dames zijn vreselijk (maargoed tijd van het jaar he
) Normaal zijn ze wel lief met z'n 4en hoor

er komt dan nog een extra hek voor de konijnenren te staan. Zodat de konijnen genoeg afstand hebben tot de hond. En dan later met genoeg training kunnen ze elkaar rustig stapje voor stapje ontmoeten
genoeg baby spam? 
zelf dacht ik inderdaad ook aan oogjes/2 weken als ze wat mobieler zijn.
2 meisjes van 8 (dochter van teamgenoot en vriendinnetje) die vinden alles super interessant, dus die mogen vanmiddag even kijken bij de babys, niet oppakken nog hoor!
En nieuwe lampjes 
Ook nog van jou Gigi, leuk om te zien!! 
En fijn dat de OP gemaakt is! Zo 's kijken weer 
En wat een stel
Haha, heerlijk
Zo bepaal ik ook nu welke voedsters ik als eerste laat dekken.. degene die nu (hopelijk) drachtig zijn, waren een maand of 1.5 geleden al zwaar hormonaal... nu beginnen de volgende te komen
Die mogen over een paar weken
Maar zo weet ik in ieder geval dat de voedster er klaar voor is en ook voor de ram open staat..
Die camera hebben wij op de paarden, om dezelfde reden: dan kunnen we zien hoe ze 't geflikt hebben