Het uit elkaar houden likt nog steeds maar met 2, de dikke en de kleine
laughterline
Geplaatst: 16-03-21 22:18
Welkom naiwhl! En bedankt voor alle verjaardagswensen!
Even off topic Vanmorgen bij de farm sanctuary geweest, daarna naar een wine farm for wine tasting, ergens even geluncht, chocola gekocht bij een chocolaterie en nog wezen uit eten
Es_ther
Geplaatst: 16-03-21 22:38
_KiMbErLeY_ schreef:
Het uit elkaar houden likt nog steeds maar met 2, de dikke en de kleine
De dikke ook echt .
Stoffer is heel rustig en Blik een stuiterbal.. lijken wel op baasje en vrouwtje.
Tot nu toe niet en ze doet dit trucje al een jaar. We gaan nog wel een (halve)meter oid overhang maken met net. Tegen uitbrekers, maar tegen eventuele katten die de tuin in willen. Die zullen niet direct in een slapper net (zoals bij de kippen) willen springen of kunnen lopen...
LL nog gefeliciteerd, klinkt als een hele leuke dag, goed geamuseerd?
Welkom alle nieuwelingen
OMG dat konijn hierboven, wat een Houdini
Vandaag de konijnen weer terug geruild van ren.. Kwam eerst dit tegen
Toen de 4 poepies verzameld om ze te ruilen van ren
En toen ‘even’ deze zooi verwijderen zodat Klef en Bef daar weer konden komen te zitten .. Konijnen waren leuk toch?!
_KiMbErLeY_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-21 20:15
Jezus wat een troep tarzan Zitten ze nu allemaal weer lekker in een nieuwe ren?
Naiwhl, zo he, ik zou niet prettig zitten als ik wist dat mn konijn zo even over de schutting kon springen
Laughterline, leuke fotos! fijn dat je een mooie dag hebt gehad!
Ik liet Brownie na mn werk nog even in de tuin, die is ook klef en bef met Bailey (door de tralies heen) zitten steeds bij elkaar, dus dat gaat vast klikken!
Beebs zijn nog dik en rond, nog geen oogjes open, maar dat gaat niet lang meer duren denk ik! Had gisteravond al wel de 2e hanger
jolmer20
Geplaatst: 17-03-21 20:21
Ah ziet er heerlijk uit Laughterline! Klinkt als een geslaagde verjaardag!
Ohjee NAIWHL, wat een boef zeg!!
Ahh Tarzan, smelt foto’s Konijnen zijn super leuk!! Soms
Jaa tweede hanger Kimberley!
Hier ook alles rond en gezond! Ook geen open oogjes nog, maar komt er wel aan denk ik! Druk opzoek naar een extra buitenhokje, ze moeten toch wat meer ruimte binnenkort!
NAIWHL
Geplaatst: 17-03-21 20:30
Goede troep maken ze ervan Tarzan Wonderbaarlijk hoeveel troep zulke kleine dieren kunnen maken he...
En we zijn het ondertussen gewend van Hanna dat ze elke keer weer iets verzint. Alleen is het altijd als het niet uitkomt. Om 22.00 uur of als het regent als het giet... nooit met een lekker zonnetje.
We hebben er ook een camera opstaan zodat als Hanna ergens zit waar het niet de bedoeling is, we terug kunnen kijken hoe ze het doet zodat we de volgende keer kunnen voorkomen...
Verder is het zo’n lief beest...
_Tarzan
Geplaatst: 18-03-21 10:29
Die 4 konijnen maken meer zooi dan m'n paard, shet en mini maken met z'n 3en Aah Hanna is leuk Wel slim die camera inderdaad Jolmer en Kimberley, waar blijven die baby foto's?
Hokje heb ik mee gewisseld van ren zoals jullie zeiden, en ze maken er nog gebruik van ook, wel op een andere manier
Die 4 zitten dus weer in hun eigen ren en het gekibbel is weer begonnen, jezus wat een hormonen hebben die beesten, en de gecastreerde voedster is nog het ergst van allemaal
_KiMbErLeY_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-21 10:59
De OP is aangepast
Hahaha tarzan, wat ziet die witte er toch wild uit grappig dat ze er nu bovenop zitten wel jammer dat de rest weer zo onrustig is... verhuizen ze vaak van ren? Zit de geur van de andere 2 er nog aan, dat ze daardoor op de hobbel gaan... hopelijk is het snel weer rustig.
Naiwhl, wat is ze grooooot zeg! Tof!
Vraagje... wanneer kunnen de kleintjes geaaid worden door een ander... iemand daar een richtlijn ofzo voor?
De dikke en de kleine, de kleine is toch echt blauw alleen lastig op de foto te krijgen haha, dit komt wel hrt dichtste bij de kleur.
En cutness overload, de dikke gister lag hij zo in het nest, toen heb ik hem een poosje over zn buik geaaid en over zn voetjes, helaas was mn telefoon leeg dus kon ik het niet op film zetten. Dit zijn toch wel mn favorietjes! Ook de enige 2 die ik uit elkaar kan houden maar goed
Ik pak de kleintjes al snel op en laat anderen ze ook wel oppakken maar pas als de ogen open zijn en eerst handen wassen. Hier hopelijk in mei weer een nestje.
Zijn jullie dwergjes ook slopers? Ik heb er 3 die hun hok opeten terwijl ze heel veel variatie qua eten krijgen en ook regelmatig takken.
Es_ther
Geplaatst: 18-03-21 11:23
Ik blijf het geniaal vinden, de dikke en de kleine . Ze zijn wel super cuteeeee !
Ik wil hebben!
Hahah Tarzan, ook leuk, dat ze nu op het huisje zitten! Balen dat je 4tal weer heibel heeft...
Napoleon is wel een sloper, maar is ook wel iets gebeterd met de jaren. De rest eigenlijk niet. Chester maakt zelfs nog geen wc rolletje kapot.
Wat voor konijnen heb jij caro? Kan niet meer goed volgen met zoveel nieuwe.
_Tarzan
Geplaatst: 18-03-21 11:32
Kimbrrley, normaal ruil ik ze nooit van ren, alleen als ik moet koppelen doe ik dat zodat ze neutraal terrein hebben. Maar ja de geur van de anderen zit in de ren, maar dat was in de andere ren ook en toen konden ze zich opeens wel gedragen
Die kleintjes Ik wil ook kleintjes!!! Gigi, wat schattig
Esther, pfff ja die 4 Ze hebben echt de lente in hun bol, mafkezen. Spetter de witte die gecastreerd is zit iedereen achterna, Saar bijt gewoon terug en zit als een bezetene hooi te verzamelen Suus denkt bij iedereen HELPPPP en gaat ergens bovenop zitten en Billy denkt WTF dames laat mij met rust Billy laten ze eigenlijk ook met rust, maar echt die dames zijn vreselijk (maargoed tijd van het jaar he ) Normaal zijn ze wel lief met z'n 4en hoor
Ze kunnen er zeker een rotzooi van maken haha! Hoe heb je al dat hooi verwijderd tarzan? Het ziet er lekker plat uit Wat een heerlijk groot dier naiwhl!
Dankje nog voor de verjaardagswensen! Zeker een fijne dag gehad Ziggy en Wombat hebben weer nieuwe fairy lights gekregen, hopen dat deze niet kapot gebeten worden haha. Maar ze zijn niet meer ontsnapt dus komt vast goed Verder gaan wij binnen een paar weken kijken naar een hond om te adopteren er komt dan nog een extra hek voor de konijnenren te staan. Zodat de konijnen genoeg afstand hebben tot de hond. En dan later met genoeg training kunnen ze elkaar rustig stapje voor stapje ontmoeten
_KiMbErLeY_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-21 13:21
LL, leuk wat voor hond?
Tarrrrrrrzan nou ja hopen dat ze zich sne kunnen gedragen genoeg baby spam?
Esther, ja maar het is ook echt zo
Caro, ik pak ze idd zelf elke dag op, maar omdat Brownie mijn geur kent dacht ik hoe doen jullie dat met vreemden zelf dacht ik inderdaad ook aan oogjes/2 weken als ze wat mobieler zijn.
Ooooh gigi, wat een haarballetjes!
Vanmiddag komen de konijnenknuffelaars 2 meisjes van 8 (dochter van teamgenoot en vriendinnetje) die vinden alles super interessant, dus die mogen vanmiddag even kijken bij de babys, niet oppakken nog hoor!
xXutopiaXx
Geplaatst: 18-03-21 13:26
Wat leuk LL! Een hond erbij En nieuwe lampjes
Leuk weer, alle baby foto's Ook nog van jou Gigi, leuk om te zien!! Heerlijk hè Kimberley, knuffelen met de baby's En fijn dat de OP gemaakt is! Zo 's kijken weer
Wat een troep Tarzan! En wat een stel Haha, heerlijk Hier ook een hóóp hormonen.. Zo bepaal ik ook nu welke voedsters ik als eerste laat dekken.. degene die nu (hopelijk) drachtig zijn, waren een maand of 1.5 geleden al zwaar hormonaal... nu beginnen de volgende te komen Die mogen over een paar weken Maar zo weet ik in ieder geval dat de voedster er klaar voor is en ook voor de ram open staat..
Wat een superleuk konijn is die Hannah! Die camera hebben wij op de paarden, om dezelfde reden: dan kunnen we zien hoe ze 't geflikt hebben
Gisteravond weer een lekker diner voor ze gemaakt
Banaan, witlof, sla, boerenkool, pastinaak, spruitjes en radijsjes