Zoolgangster schreef:Ze zijn heel mooi, maar wat een 'leuke' mensen om na al jouw moeite je ermee te laten zitten...
Zo heb ik ook wel eens een dier aangehouden, terwijl degene die erom gevraagd had, niet kwam opdagen...
Ach ja we hebben allebei nu de houding. Niet netjes maar ze zijn meer dan welkom
we hadden het wel over gehad vooraf. Want je weet maar nooit, wat als ze opeens niet meer willen. Dan was al besloten dan zijn ze welkom. Anders waren we er nooit aan begonnen het te regelen uiteraard.
niet meer druk over maken dus. en vandaag heeft het tuig daardoor een op maat gemaakte verwarmingskabel en de decoratiehout en nieuwe bodembedekking gekregen. Was nog even lastig, moeilijk te krijgen hier, een dierenzaak die normaal reptielen en vis vooral heeft. En ook een bak met aparte takken zagen we vandaag.(grote dikke zwart rode takken
.
Die zijn aan het knutselen geweest met eea en hebben we een kabel die de ruimte op 21 graden houdt rond de kabel. Dat is genoeg voor deze soort. En dat met 3 watt aan verbruik.
En zoeken tellen wie zit waar en heeft eigenaar nummer twee met een takje op zijn knie gezeten bij het herinrichten. Die zat op een wat ongelukkige plek dus maar even eruit. En de hand zat best de knie was daarna speelterrein en restaurant tegelijk. Kortom ze zijn echt enorm welkom. De kamer een beetje verbouwd en een lekkere luie stoel ernaast gezet zodat hij na zijn werk kan gaan zitten turen naar ze.
Daar zijn al wel duidelijke karakterverschillen zichtbaar.
De takjes hier thuis even afwachten kwa karakter. Paar dagen weggeweest dus ik kan vanaf nu weer gaan observeren. Ik heb er zo snel twee gevonden die weer een slagje groter zijn lijkt. Nummer drie de kleinste kan ik zo gauw niet vinden. Morgen vers voer aanvoer en dan kan ik even goed op zoek naar nummer 3 dan.
Wat betreft een band, mama Takje is natuurlijk maar kort hier geweest maar ja ze voelde echt als huisdier en ala levend wezentje met een eigen ik.