Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor het pyjama kerst diner dit jaar 

gr_roos schreef:Bij ons in de buurt heeft iemand een pup uit Duitsland gehaald.
Ken ook iemand die met galgo’s fokte, maar daar verdiende ze niets aan dus ze heeft nu commerciëlere honden. Galgo’s worden namelijk teveel uit Spanje gehaald.

echt geniaal, ik had het online besteld en in de winkel afgehaald en volgens mij hebben nog meer klanten die er stonden ook gelijk een bijpassende onesie voor zichzelf en hun hond besteld
zei al tegen die verkoopster, normale meisjes kopen sexy ondergoed bij jullie en ik haal een grote tas hier af gevuld met bijpassende onesies voor mezelf en mn hond
blij dat ik er niet over nagedacht heb maar ‘m gewoon gelijk besteld heb
Moondust schreef:Bluebeauty, ik vind podenco’s zúlke prachtige honden! Ik hoor vaak dat ze een behoorlijk eigenzinnig karakter hebben, die van jou ook?
Tempura, dit vroeg ik me laatst ook af!
De fokkers van Nacho zeiden ons dat zij merkten dat de vraag naar whippet pups de laatste jaren wat meer “in opkomst” is. Ik hoop stiekem dat dat een beetje voor windhonden in het algemeen geldt. Misschien dat we dan nog eens een greyhound of galgo pup bij een Nederlandse fokker kunnen vinden.
Oh Warboel, fantastisch die kerst outfit van jullie!
Eigenwijs vind ik onze Doodle meer. Die steekt soms gewoon moedwillig een middelvinger op zogezegd. Dát heb ik Toby nog niet zien doen, die is gewoon overtuigd van zijn instinct. Maar dat instinct zorgt wel dat hij in NL écht niet los kan - althans, niet zoals ik woon: woonwijken en bos, daar is gevaar van drukte en verkeer aan de ene kant en altijd iets te jagen aan de andere.

Die gaat liggen en hoor je de rest van de dag niet, op 5 minuten gek doen na
Ik kan zonder problemen uren van huis zijn en madam slaapt gewoon verder.
, nouja ze keffen niet zoveel meer nu ze aardig doof beginnen te worden. Twee bejaarde Chihuahua dames, ik heb nu ruim 25 jaar (grotendeels met veel plezier) Chihuahua's gehad (ze worden best oud), maar nu echt toe aan wat anders/ groters. Op dit moment zou nog een hond erbij niet in de auto passen als we een paar dagen willen gaan kamperen, wat we afgelopen zomer hebben ontdekt en zeer regelmatig doen. 
!