KimD schreef: [ [url=m/olPKXX.jpg]Afbeelding[/url] ]11-11-2021 ook een leuke datum (als ze niet vandaag nog komen)
Nicky91 schreef:KimD schreef: [ [url=m/olPKXX.jpg]Afbeelding[/url] ]11-11-2021 ook een leuke datum (als ze niet vandaag nog komen)11/11 zou natuurlijk wel écht Limburgs zijn.
KimD schreef:Nicky91 schreef:11-11-2021 ook een leuke datum (als ze niet vandaag nog komen)11/11 zou natuurlijk wel écht Limburgs zijn. Nou dan duim ik voor vannacht zodat 11-11 de datum word
Freekieee schreef:Ik volg mee! Spannend. Heb de link van twitch geopend, maar heb alleen zwart beeld ?Sorry, zal het licht even aanmaken. In mijn vrije tijd ben ik graag vampier.
KimD schreef:Freekieee schreef:Ik volg mee! Spannend. Heb de link van twitch geopend, maar heb alleen zwart beeld ?Sorry, zal het licht even aanmaken. In mijn vrije tijd ben ik graag vampier.Oh haha, maakt niet uit! Misschien lag het aan mij. Daarom vroeg ik het
candalisa schreef:Ik had vanmiddag ook zwart beeld ik heb uiteindelijk via youtube gekeken Dan moet je even de tip van Kiwi gebruiken!
xLaraaj schreef:Heb het gevoel dat je die bak meer gebruikt als Dana zelf voor te gamen Dan komt ze er tenminste af en toe in liggen. Temperatuur net was 36,7.