Skippy01 schreef:Door het water rennen en hoog springen IS ook gewoon onwijs leuk!

Dat slungelige is echt wel typisch voor die langpoten he? Podengo's zijn met 3 maanden ook al nauwelijks meer puppies en met 6 maanden gewoon slungelige versies van het 'eindresultaat'

Ja je ziet bij Ot nog wel een beetje dat ze nog jong is, maar de meeste schatten dr wel ouder dan 15 weken! Het is inderdaad een slungelige versie van het eindresultaat
ze heeft echt niet meer zo’n puppy bekkie.
De meeste mensen denken dat ze een lurcher is (windhond met niet-windhond kruising)

Enjoy_ schreef:Ik vind het toch een leuk ding zeg! Als ik dat karakter lees en zie hoe dit zich ontwikkeld. Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben.
Zullen ons maar vast inschrijven voor over ongeveer 4 jaar. Wat een heerlijk beestje.
Ja het is echt een superleuk ras! Doordat er ergens heeeeeel erg ver weg Sheltie inzit zijn ze toch net iets anders van karakter dan Whippets. Wat opener en zachter, en een grotere will to please meestal.
Prrrr schreef:Die laatste foto

Jaaa goed vasthouden anders ligt ze zo weer in het water
Essie73 schreef:Wat slim om zo te facetimen met haar. Geniaal.
Ze heeft het echt ongelooflijk getroffen met jullie. De liefde spat er vanaf.
Ja toch
ben wel steeds aan het kijken voor een WiFi camera maar dit werkt ook haha.
Kan me echt geen leven meer zonder dr indenken! Ze is echt m’n vriendinnetje en dus ook mega beschermend naar mij toe. Verslikte me van de week in een slokje drinken en ze kwam gelijk aanrennen en helemaal bezorgd rondjes om me heen springen haha
—
Vandaag heb ik een beetje een offday, dus weinig energie om veel te wandelen en te spelen met Ot. Vindt ze prima.
Lekker knuffelen op de bank en ze heeft een lekkere gevulde Kong gekregen.
Zit een klein beetje Kong pasta, pindakaaskoekje, wat yoghurt en een plakje worst in en ze is er weer even zoet mee
Ze heeft ook een zachtere puppy Kong maar die is te makkelijk voor dr met die enorme neus
die Kong geeft teveel mee haha. Ze steekt gewoon dr complete onderkaak erin en haalt zo alles eruit hahaha.
Dus sinds gisteren heeft ze een grote hondjes Kong