Deed ze alleen bij mij. Bij de rest was ze te onrustig om te gaan liggen slapen.
Plus het was het enige abessijn poesje. Maar dan nog ik kon hier echt geen weerstand aan bieden.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ArankaM schreef:Ahh wat leuk zo wandelen met tegeltje!
Bij ons gaat het ook weer goed. Onze poes Doos begon voernijd te krijgen. Ze viel aan als ik brokjes gaf, nooit gebeten, maar wel veel blazen en uithalen. Ik heb het dierenasiel gebeld en gevraagd om tips en op hun advies hebben we zo’n voerspel gekocht. Werkt heel goed!
Fireheart schreef:Wat leuk met Tegeltje
En wat een goed idee van het voerspel, fijn dat het werkt
Ik ben ondertussen een paar dagen verhuisd met mijn kat, dus over een maandje of 2 kan ook mijn zoektocht naar een katje beginnen
ArankaM schreef:Ahh xoranlover, zo zoet![]()
En Starks heb je een heel nestje met die schatjes![]()
Wij hadden bij de Action zo’n hengelspeeltje gekocht en zo’n nieuw speeltje is ze dan helemaal verzot op. Ze vergeet even helemaal haar angsten en ligt hier nu dus ook op mijn schoot. Ze gaat zelfs miauwen als ik stop omdat ze door wil gaan![]()
[ [url=m/1zUwfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fireheart schreef:Lukie, dat hoofd van die kat in dat rompertje![]()
Liesje, jemigniet fijn als je zo’n zorgekindje hebt, je kan er gewoon wakker van liggen. Ben je al naar de DA geweest?
Ik ben vandaag naar het asiel geweest om wat spullen en voer af te geven... raad maar eens waar ik opeens belandde, bij de katten en nu ben ik verliefd.
Zaterdag is hun kattengedragskundige aanwezig en ga ik even bellen wat wijsheid is, nu al adopteren als dit nog niet 100% het territorium van mijn kat is, of pas over een paar maanden.
XxLiEsJuHhxX schreef:Helaas lijkt shiro weer minder goed te zijn. Hij wilde maaltijd 3 van de 5 van vandaag niet eten![]()
Doordat we nu sierra hebben zijn we tijdelijk voor haar over gegaan op 5 voerbeurten inplaats van 3.
Ook is hij weet ietsjes duffer. Dus maar weer goed in de gaten houden. Hopelijk kunnen we het "rekken" tot dinsdag, dan komt de dierenarts hierheen voor enting van Shiro en Origan en de castratie van mijn shet. Dan zowieso eens goed overleggen wat we gaan doen. Mocht hij tot dan niet weer vooruit gaan of zelfs achteruit gaan nog dan hangen we natuurlijk morgen desnoods nog aan de spoeddienst telefoon.
Ik vind het zo sneu