Hoe gaat het met Floyd nu? Die hotspot weg krijgen zal best even kunnen duren. Die dingen kunnen zo vreselijk hardnekkig zijn. Arme Floyd

Foto
Ik hoop dat het snel wegtrekt met de medicijnen die je gekregen hebt. Benieuwd hoe hij het op ’t nieuwe voer gaat doen. Die shampoo is een goed idee ja haha. Kan geen kwaad om dat in huis te hebben. Ik wil deze week met Arya gaan oefenen bij de ‘was box’ bij de pets place, omdat ik hier thuis in bad niet handig vind. Dadelijk is ze 30kg en krijg ik d’r echt niet meer erin getild en ze begint nu ook wel haren te verliezen, dus dan zit m’n putje dadelijk constant verstopt haha.
chriske
Goed bezig geweest met oefenen! Dat aandacht erbij houden doet ze dan al goed zo te lezen. Leuke foto ook. Wat is ze toch een plaatje om te zien. En zo fijn dat Noah je op zo’n ‘moment’ dan goed kan helpen.
dierenfan
Ah jeetje, zo rot is dat ook als ze zoiets hebben. Hoop dat hij er snel bovenop is en je een DA ritje bespaard blijft! Gaat het iets beter vandaag? Wel luxe dat je zo’n relatie met de DA hebt.
VanHuisUit
Beterschap!
---
Ik heb vanmorgen ook nog even lekker genoten van het zonnetje op de heide, voordat we vanmiddag nog regen hebben gehad. Vanavond weer cursus. Ben eens benieuwd hoe het gaat aangezien ze de afgelopen week wat minder goed te 'bereiken' was/de focus erbij had (denk vooral omdat ik ziek ben geweest en hierdoor een aantal dagen minder geoefend heb met d'r)

En afgelopen vrijdag in Vijlen m'n camera weer eens meegenomen, dus ik heb flink wat foto spam hihi. Voor het eerst in jaren weer eens buiten actief foto's gemaakt. De actie foto's waren wat minder geslaagd, maar meer omdat Arya gewoon enorm lelijk kijkt in actie

Deze vond ik erg leuk, maar is niet zo scherp als ik had gewild jammer genoeg

En nog wat normale plaatjes. Op zich niet ontevreden over het resultaat, maar wil wel echt nu meer gaan oefenen want kan er voor m'n gevoel nog veel meer uithalen.