Marrit13 schreef:Wow weer flinke stappen! En juist goed dat er iets “mis” gaat met de trainer erbij toch? Heb je meteen handvaten, maar zo te horen heb je alles onder controle
Hahha jah we gaan goed vooruit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrit13 schreef:Wow weer flinke stappen! En juist goed dat er iets “mis” gaat met de trainer erbij toch? Heb je meteen handvaten, maar zo te horen heb je alles onder controle
Freekieee schreef:Ik vindt heel leuk om te lezen hoe jullie zo goed bezig zijn! Volg dus ook stilletjes mee
eva1969 schreef:Wat interessant om te lezen allemaal en wat ongelooflijk knap van zo'n betrekkelijk jonge hond dat zij het al zo goed oppakt. Ik ben daar best van onder de indruk, mag je best trots zijn op jezelf ook.
Daarnaast is het een plaatje om te zien ook zeg.
Fortitude schreef:Ohjee, ik heb wat updates gemist zie ik. Maar zo te lezen zijn jullie nog steeds heel goed onderweg met z'n tweeën! Super goed joh, gewoon de bus meer dan verdubbeld!
Ik vind dit zo'n heerlijk positief topic, zeker in deze gekke periode
Marrit13 schreef:Lees ook nog meeKlinkt alsof het allemaal goed gaat en vooral stabiel
En je mag bést een foto plaatsen hoor
Marrit13 schreef:Nou ja als je ziet wat allemaal wél goed gaat en dat met zo’n jonge hond! Knap hoor. En dat wandelen met je ouders komt vast goed.
Ze is wel echt prachtigLieve blik.
hasufel schreef:Hier ook een stille meelezer. Echt indrukwekkend wat jullie samen doen!
Ik vind het heel dapper wat je doet. Superfijn dat het je zoveel vrijheid geeft!
En inderdaad, een zeldzaam mooie hond met een fantastische uitstraling
Naboo schreef:Hi, wat een leuk topic zeg, ik ga zeker volgen! Beetje laat, maar ach.
Wat een ontzettend mooie hond heb je, wauw! En wat geweldig dat hij je kan helpen met ASS. Het werk van hulphonden in het algemeen vind ik sowieso echt geweldig, ze kunnen echt levens veranderen.
Naboo schreef:Ah wat lief, dat vrolijke koppieIk vind dr tekening zo leuk, die rondjes om haar ogen die net wat lichter zijn!
DideH schreef:Wat een pretbek! Leuke foto hoor!
Fortitude schreef:Zo leuk om te lezen hoe jullie zo mooi geleidelijk alles uitbreiden en hoe goed je op haar gemoedstoestand let. Ze had geen beter baasje kunnen treffen hoor! Jullie doen het zo goed samen![]()
Lekker zwemmen met dit weer is natuurlijk heerlijk
En wat tof dat ze mee kon naast het paard! Dat lijkt me echt fantastisch
xMoniique schreef:Ik kom dit topic net tegen, en heb alles terug gelezen![]()
Wat zijn jullie leuk samen, en wat leuk dat jullie elkaar zo goed helpen! Ik volg met veel plezier