Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deze nacht kan hij nog een keer lekker op pad om het huis te verkennen.
hij is alleen wel luidruchtiger dan gisteren.
wat hij allemaal doet, weet ik niet.
Ricie schreef:Nou....ik ben geen vrouw. Maar ik denk toch echt dat de meeste vrouwen liever Mr Grey in hun slaapkamer hebben dan Putin hoor![]()

Laatst bewees ze dat weer toen er een vreemde hond in huis kwam die met katten kan, ze ging hem gelijk gedag zeggen, (mijn ander kat was wel over de zeik, maar die is ook gewoon snel van zijn stuk te brengen.
) maar goed is wel haar eigen vertrouwde huis waar ze is opgegroeid dus voor Mr. Grey wel even anders.
Avalanche81 schreef:Dat is het issue nu een beetje, Mr. Grey vindt de hond eigenlijk heel interessant, maar ook wel heel spannend![]()
Ik ben helemaal leuk, en hij voelt zich nu aardig comfortable op de hele bovenverdieping, dus dat is alvast heel goed![]()
Yep, hij is honden gewend (al is het wel een kleinere hond, en dat maakt het ook spannend, een Duitser is dan meteen wel heel groot) en Sam is katten gewend. Alleen Sam is natuurlijk ook altijd dikke vrienden met de katten, dus die wil spelen, en ik moet hem nog even uitleggen dat Mr. Grey dat nog wel eng vindt......
Maar 't zal goed komen
Benieuwd of Mr. Grey uiteindelijk ook wil spelen met Sam. Hier wordt nu Horus zo goed als volwassen is eigenlijk bijna niet meer gespeeld met Otis, wel samen slapen en elkaar wassen. Niet mijn Sheltie, die is lief voor ze maar wil dat gedoe niet, loopt hij voor weg. 

zo gaan mijn lief en ik met elkaar ook om. Zo wil ik dat Mr. Grey zijn leven wordt. Sam's leven is al zo
Kwam hem tegen en het was gelijk jaaa zo mooi!! Heb zelf een minder goede band gehad thuis, ook geen hele heftige dingen hoor maar zo wilde ik het niet met mijn kinderen en partner. Moet zeggen dat dat aardig goed gelukt is. En onze dieren komen ook niks te kort.