Hij is inderdaad nog maar klein mar eigenlijk voor z'n leeftijd best goed aan de maat. Groter dan z'n bruine broer op die leeftijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Blauw geeft imo ook veel gedragsproblemen, veel fellere honden en minder vergevingsgezind. Zie je bijv ook bij mechelaars en dog soorten.
En toch gaan veel mensen voor de kleur en zie je blauw echt veel te vaak
Ik zag ze bij de Engelse 6 jaar geleden nooit maar nu veel meer
Seven schreef:Het is maar net hoeveel je er kent natuurlijk en de lijnen doen ook veel ik loop al jaren mee in de honden sport en zeker bij de knpv veel blauwen gezien die te mensscherp waren zelfs voor die type training
Dat is exact waarom ik zelfs als stafford eigenaar zeg stop maar met het ras, honden hoeven echt niet elke hond leuk te vinden maar echt elkaar afwillen slachten is gewoon not done. Weet ook niet wat voor shows je dan loopt heb jaren met onze Engelse en americaanse staff geshowd en juist agressie in de ring werd zeer streng bestraft. Bij de ammies zaten we ook rustig met z'n allen boven op elkaar ook met dekreuen dat zie je aan onze dame wat goede fok doet. In 10 jaar nog nooit ook maar ruzie gezocht met andere honden, ze negeert wat ze niet wil en corrigeert netjes en correct zonder te moorden of gaten te maken. Blijf het bizar vinden dat mensen/fokkers het beeld van een hond agressieve hond in stand willen houden. Zulke fokkers moeten gewoon stoppen met fokken het is namelijk vragen om problemen en onze dame is niets minder een stafford dan de gene die een ander opvreet
Maar dat is weer een heel andere discussie
Seven schreef:Ik durf zo geen honden meer te noemen kwa bloedlijn, ik durf niet eens meer een naam te noemen van de honden
laaste X dat ik bij de knpv club kwam is nu 3 jaar geleden.sinds onze zoon geboren is ben ik een stuk minder actief in de honden sport en nu meer ipo dan knpv. Een blauwe heb ik op. De clubs waar ik wel kom nog niet weer gezien, wel andere te felle honden in combinatie baas maar dat staat los van de kleur
Uit welke lijnen komen jou honden?
Wat lopen ze nu, heb je foto's?
Vind een blauwe of zwarte mechel zelf wel mooi dus ze trekken wel aktijd m'n aandacht