De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:17

Grrr vuile draken |o

Gelukkig is het niet warm , anders had je straks nog maden erbij door die natte vacht |o

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:18

-:(- Ja precies

Flip hebben ze geraakt, die is in ieder geval nat en het verblijf van Billy en Pepper is ook nat -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:22

Klote koters -:(-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 14:34

Jezus wat asociaal!
Wat zeiden ze toen je er was?

WietskeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:44

Wij hebben onze konijnen al 10 jaar los lopen. Nu niet meer om de volgende reden.
Om bij ons huis te komen moet je een brug over en dan een stukje doorlopen. Honden moeten altijd aan de lijn. Ik hoorde honden blaffen en ik keek uit het raam. Toen zag ik daar mijn konijn dood liggen. Ik was echt woedend natuurlijk maar gelukkig vond de vrouw waarvan de hond was heel aardig. Een dag later kwam ze nog een bloemetje brengen. Nu houd ik de konijnen lekker in een hok met ren eraan...

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:50

Es_ther schreef:
Jezus wat asociaal!
Wat zeiden ze toen je er was?

De vader deed open en zei gewoon oh sorry het spijt me WTF ga die $#£¥{* kinderen even op hun flikker geven ofzo!! -:(-

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:52

Wietske, hebben jullie de konijnen dan in de voortuin lopen? Wel lief van die vrouw maar sneu voor het konijn!

WietskeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:56

_Tarzan schreef:
Wietske, hebben jullie de konijnen dan in de voortuin lopen? Wel lief van die vrouw maar sneu voor het konijn!

Ja, we hebben een redelijk grote tuin en ik vind altijd dat konijnen lekker moeten kunnen rennen en gras eten. Nu hebben we een heel groot hok met een hele grote aansuitende ren gemaakt. Hij heeft iig een leuk en vrij leven gehad. Was echt zo'n lieverd. Elke ochtend stond hij me voor de deur op te wachten als ik naar school ging...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 15:02

Ach wat sneu zeg!

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:29

Wat een vervelende buurkinderen heb je toch, Tarzan_. Jammer dat hun ouders niet hun verantwoordelijkheid nemen..

Ach, dat is ook een sneu verhaal, Wietske. :(:)

Sjors is gelukkig weer thuis, heeft net een stukje andijvie op en is zichzelf nu grondig aan het wassen. Van zo'n dierenartsenpraktijk word je erg vies namelijk. :j

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:44

Oehh, ik kom dit topic net tegen!
Ik hou van konijnen! ( Zoals iedereen hier neem ik aan. :') )
Thuis een klein kaal konijn rondhuppelen, dus hij is niet zo fluffy en schattig meer. Maar nog wel super lief! Hij houd ook niet van optillen, maar soms lig ik naast hem en kan hij het knuffelen uren volhouden. <3 ( Ja, hij loopt los in huis&tuin net als normale honden en onze varken. ) Foto's zal ik maar besparen van hem, maar het blijft een schatje van binnen en zeker niet minder lelijk voor mij. <3 .

Ik had een klein vraagje, bij ons staat gewoon voer voor de dieren. ( Vlees onderandere voor de honden. ) Maar Knabbel eet gewoon mee, ( Pens, frikandel, enz. ) Is dit normaal? Hij eet z'n dagelijkse appel, banaan, wortel en brokjes ook wel op. Maar, ik vroeg me het gewoon af aangezien we er nogal van schrokken. 8)7

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:13

En hoe heet hij/zij? :) Heeft ie wel een vriendje/vriendinnetje?

Wel vreemd idd dat ie gewoon vlees eet.. >;) Ik weet niet of het kwaad kan maar ik zou er toch mee opletten.

PS: Wat mij betreft mag je gewoon foto's plaatsen hoor O:) .

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:03

Ik was echt met bakstenen gaan gooien denk ik.
En als vader dan moeilijk had komen doen... "oh, sorry!" deur dicht.

Nee zonder grappen. Bloedirritant zeg en inderdaad, natte vacht en warm weer, dat wil je niet.
Misschien even langs gaan en de risico's uitleggen?

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:04

Hij heet knabbel <3. Het is een mannetje, dus niet gecastereerd ofzo. ( Sorry voor spelling. ) Hij is beste vrienden met Knor, onze varken. Maar heeft geen soortgenoten nee. Puur omdat het mannetje met mannetje niet goed gaat. En vrouwtje, tjah, wouw ik wel maar mam vond het niet zo'n goed idee. En een operatie vinden we maar eng. Bij de vorige bijv. Kreeg hij ook een roesje, en zat daar zeker wel een paar maanden in. Dusja, :P

Btw, wat een schattige konijnen hier. <3 <3 . Echt stuk voor stuk zo fluffy en cute. :D.
En jeejtje wat erg van die honden, opeens op je terrein? En je konijn pakken? Zou er niet moeten denken! Veel sterkte nog.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:46

Hier voor de nieuwkomers hun plekje gereed gemaakt! Het deurtje tussen de verblijven staat nu open, onze huidige konijntjes zijn er superblij mee! Hupsen de hele tijd heen en weer :D

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 07:44

Wat een asociale *piep* kinderen Tarzan! Snap wel dat je woeest bent.

Leuk hoor uitbreiding! Hopelijk kunnen ze als groep samen.:)

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:50

Leuk noviceh, wel foto's laten zien als ze er zijn hè! :D

Hier is Sjors as we speak door mijn slaapkamer aan het ravotten. Hij mag zo weer lekker naar buiten. Wondjes zien er goed uit, medicatie zit erin en hij eet, drinkt (wat een rotgeluid 's nachts!) en poept goed.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:57

Fijn voor Sjors!

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 09:19

Fijn dat Sjors er goed doorheen gekomen is :)

Ik heb zojuist zwartje laten inslapen.. Ik kwam gisterenavond thuis van de repetities en ging bij de konijnen kijken, zie ik zwartje liggen en pogingen doen om recht te gaan zitten, wat niet lukte.. achterpootjes wilden niet meer meewerken.. Gelijk apart gezet binnen, water hooi en voer erbij.. ze at en dronk wel gewoon.. vanmorgen gelijk gekeken en ze was wel verplaatst, maar nog steeds geen controle over de achterpootjes.. Ze was ruim 10 jaar oud, had al hier en daar haar gebrekjes dus het is goed geweest Y;(
Afbeelding

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 09:25

Ach liesenlizzy, wat verdrietig :(:) sterkte!

Fijn dat het goed gaat met Sjors!

WietskeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 09:35

Anastasia24 schreef:
Hij heet knabbel <3. Het is een mannetje, dus niet gecastereerd ofzo. ( Sorry voor spelling. ) Hij is beste vrienden met Knor, onze varken. Maar heeft geen soortgenoten nee. Puur omdat het mannetje met mannetje niet goed gaat. En vrouwtje, tjah, wouw ik wel maar mam vond het niet zo'n goed idee. En een operatie vinden we maar eng. Bij de vorige bijv. Kreeg hij ook een roesje, en zat daar zeker wel een paar maanden in. Dusja, :P

Btw, wat een schattige konijnen hier. <3 <3 . Echt stuk voor stuk zo fluffy en cute. :D.
En jeejtje wat erg van die honden, opeens op je terrein? En je konijn pakken? Zou er niet moeten denken! Veel sterkte nog.

Dankjewel! Het was idd een nachtmerrie :(

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 10:46

Veel sterkte Liesenlizzy! 10 jaar is zeker een mooie leeftijd, okal mogen ze ook 100 worden. Y;(

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:24

Sterkte liesenlizzy. :(:)

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:56

Sterkte liesenlizzy Y;(

WietskeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:59

Heel veel sterkte Liesenlizzy :(:) Y;(