Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Misschien heb ik het gemist, maar heb je bijvoorbeeld een wachtlijst of hebben ze allemaal een nieuwe eigenaar? En kies je deze ook zelf uit of is het wie het eerst komt wie het eerst maalt? 
                                                         Ketly schreef:Wauw, ik volg ook meeMisschien heb ik het gemist, maar heb je bijvoorbeeld een wachtlijst of hebben ze allemaal een nieuwe eigenaar? En kies je deze ook zelf uit of is het wie het eerst komt wie het eerst maalt?

) hij kwam dus wel netjes aan, maar de poesjes werden al snel hongerig en gefrustreerd en moesten met anderhalf a 2 uur gewisseld worden. Na 3 poesjes heb ik een katertje erbij gedaan en dat ging echt super, dus voor nu mag Guus van bijna 2 weken oud voorlopig Herbie gezelschap houden. Guus is helemaal happy, activeert netjes de overige tepels en Melody vind alles best.
                                                         Prairy schreef:Dat is een flinke kater.
Waarom moeten alle tepels geactiveerd worden?
truus1957 schreef:Ik vind het enorm ontroerend. Hoop dat het pootje helemaal goed komt en hij niet veel pijn heeft.

IMJ schreef:Fijn!! Mogen de kittens bij beide drinken?