Kanji91 schreef:Oneven aantal is veel leuker![]()
Haha. Enig idee welke jullie dan zouden willen houden? :p
Op naar de volgende pagina voor meer fotos dan maar!
Van dit nest is 1 er even zat

Lilith netjes opvoeden is even uitdaging genoeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanji91 schreef:Haha 2 pups is indd een behoorlinke uitdaging
Maar mocht er een 3de komen. Dan weer een poedel of een ander ras erbij? Moet zeggen dat ik de poedel zeker meer waardeer door dit soort topics :p
Oh en nieuwe pagina! Nieuwe fototijd
corine1981 schreef:Oh ik ben echt gek op de koele kikker
Zou de vakantie debet zijn aan het feit dat ze nog niet allemaal een fijn thuis hebben?
Suusje1986 schreef:Heerlijk al die foto'sen wat hebben ze lekker de ruimte bij jullie!
Wat nou als niemand de reutjes wil?
DemDeempel schreef:Ik kan me niet voorstellen dat niemand dat chocolade bruine reutje wil, ik had hem graag geadopteerd als mijn vriend niet zo enorm praktisch is haha
DemDeempel schreef:Zijn poedels eigenlijk goed geschikt als beginner hond? Ze zijn natuurlijk super slim maar kunnen ze ook te slim zijn
DemDeempel schreef:Oke, ik ben om haha. Krijg mijn vriend alleen niet zo ver... hij kijkt heel erg naar het uiterlijk van de hond en hij vind het niks, terwijl ik natuurlijk helemaal verliefd ben op de pluizenbolletjes en hun karakter en vooral het niet verharen top vind.
DemDeempel schreef:Nee helaas, hij is een kleine border terriër gewend en zijn hele leven al verliefd op golden retrievers, dus dit is een beetje uit de richting haha