Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisette0 schreef:Hahahaha, die foto's! Heerlijk stel.
En zo herkenbaar.. 'wat is dat?!'
Graslelies hebben wij ook staan, maar die werden zo lelijk dat we ze alsnog hogerop hebben gezet. En ze hadden al eens een pot uit de vensterbank laten vallen.
Kunnen inderdaad erg veel hebben want vaak vergeet ik ze water te doen.
Michelle77 schreef:@daphara, vraagje. Onze birmanen zitten id tuin altijd gras te eten, maar moeten daarna altijd wel spugen, hebben ze dat ook met graslelies?
Daphara schreef:Lisette0 schreef:Hahahaha, die foto's! Heerlijk stel.
En zo herkenbaar.. 'wat is dat?!'
Graslelies hebben wij ook staan, maar die werden zo lelijk dat we ze alsnog hogerop hebben gezet. En ze hadden al eens een pot uit de vensterbank laten vallen.
Kunnen inderdaad erg veel hebben want vaak vergeet ik ze water te doen.
Graslelies blijven inderdaad niet mooi met katten, maar je voorziet daarmee wel in een basisbehoefte van de kat om gras te kunnen eten.
Kattengras moet je echt mee oppassen, ik heb nu al twee keer van mijn kittenkopers vernomen dat de kat geopereerd moest worden om een sprietje uit de neus/luchtweg te halen. De laatste keer was de betreffende kat al volwassen en hebben ze een spriet van ruim 9 cm uit de neus (en luchtweg) gehaald.
De spriet was niet zichtbaar aan de buitenkant en de kat was al een paar dagen flink benauwd. Onder narcose is deze er uit gehaald en daarna flink antibiotica om de ontstekingsreactie tegen te gaan. Levensgevaarlijk!