kaarsje voor James. Weet zo goed hoe je je voelt. Het is mij ook overkomen jaar of 15 geleden. Vond mijn katje met z'n tong aan z'n hoektanden gespiest. Kat is volledig hersteld en oud geworden. Maar wat heb ik me schuldig gevoeld en nog als ik er aan terug denk. Sterkte meis, ik voel met je mee.
Fortitude
Geplaatst: 16-03-18 08:07
Jeetje wat een nachtmerrie TS
Een van mijn dames heeft ooit waarschijnlijk slakkengif gegeten. Gelukkig waren we daar supersnel bij. Zij zat te schuimbekken, heel naar gezicht en was ook nog even heel spannend kan me voorstellen dat dit nog veel erger is, verschrikkelijk als je kleine pluizige kind zo ziek is
Ik ga mee duimen voor een goede afloop. Heel veel sterkte.
Ik heb zelfs een filmpje binnen gekregen! Al guldend eten en ik hoorde haar dus zelf miauwen aan de telefoon. Ze kan nog niet lopen, maar ze tijgert wel en rolt ook wat om.
Lau
Geplaatst: 16-03-18 08:34
Balou_k schreef:
Ik heb zelfs een filmpje binnen gekregen! Al guldend eten en ik hoorde haar dus zelf miauwen aan de telefoon. Ze kan nog niet lopen, maar ze tijgert wel en rolt ook wat om.
Wat fijn!
NatasjavE
Geplaatst: 16-03-18 08:35
Balou_k schreef:
Wat goed! Dit nieuws moet je toch zeker deugd doen!
Siesjuh
Geplaatst: 16-03-18 08:56
Balou_k schreef: