Update Cajou: zojuist heeft de internist gebeld (Boris Serck), en de operatie is goed verlopen. Ze is dus geopereerd, want de keel en maag-darmkanaal scoop heeft geen gekke dingen laten zien. Bij de operatie hebben ze twee dingetjes gezien, waarvan biopten zijn gemaakt. In het buikvet is 'iets' gevonden en in de pancreas eveneens iets. Zoals de chirurg/internist het zei: we hebben geen gekke dingen aangetroffen 'behoudens twee dingetjes'. Daarvan zijn biopten afgenomen, en van nog een aantal organen eveneens. Uitslag over vijf werkdagen. Op mijn vraag of hij eventueel een idee had wat het zou kunnen zijn gaf hij als antwoord dat hij daar geen uitlatingen over deed. Kan ik me voorstellen, stel dat hij zegt dat het waarschijnlijk niets is, en het blijkt iets vreselijks te zijn...
Zelf hebben we overigens wel de instelling dat als het echt allemaal mis en niet te genezen zou zijn, we een heel ander telefoontje hadden gekregen.
In ieder geval, de operatie is goed verlopen, er is een slokdarmsonde geplaatst. Morgen gaan we haar ophalen. Het is beter, daar ze een aangepaste narcose heeft gekregen, om haar nog een nachtje op de IC onder toezicht te houden. So far so good...morgen horen jullie meer! En super dat jullie allemaal zo meeleven met Cajoutje