Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Hier gaat alles naar buiten. Niet mijn 1e keus maar 4 katten binnen, zelfs op een riant woonhuis is erg pittig
lor1_1984 schreef:lieveli schreef:Hier gaat alles naar buiten. Niet mijn 1e keus maar 4 katten binnen, zelfs op een riant woonhuis is erg pittig
Ik heb er 4 in een duplex benedenwoning die dus enkel onder toezicht buiten komen in de tuin.![]()
Soms ff pittig maar 2x daags even alle 5 kattenbakken langs en meerdere keren per dag een voermomentje en 's nachts onbeperkt brok en het is goed te doen.
Scheelt ongetwijfeld dat ze alle 4 vrij rustig zijn met een paar keer per dag een 5-10 minuten stuiteren en vaak stuiteren ze in hun uppie
Zeg dat ik 40-80 minuten stuiterende kat heb per dag, verder slapen ze vooral en komen ze graag knuffelen.
BarryPlopper schreef:Mijn kat komt alleen buiten als ik thuis ben, en als ik naar bed ga gaat ze weer naar binnen
lieveli schreef:Ze zijn alle vier onder de 5 jaar, ze rennen het hele huis door en dat de hele dag en als ik ze binnen houd ligt er OVERAL haar. Not to mention dat ik de kattenbak niet mag doen vanwege baby én ze eten gescheiden op 2 momenten omdat ze 1. smerige hongerlappen zijn en 2. Oscar heeft gruis.
Maar vooral het haar is echt een stuk minder nu ze niet binnen blijven.