Hij wordt steeds mooier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Op zijn hardst heen en weer rausen door die plas en modder

Quebbel vindt het altijd heerlijk om even te wentelen in de blub en even met haar kop er in te duiken. Nou is die van mij normaal zwart, maar dan niet meer, kan ik je vertellen.
fannetje schreef:Ach valt best mee tochQuebbel vindt het altijd heerlijk om even te wentelen in de blub en even met haar kop er in te duiken. Nou is die van mij normaal zwart, maar dan niet meer, kan ik je vertellen.
Snap dat je blij was dat je hoed nog niet vervangen had, anders had je hem direct weer kunnen wassen
Nee, gekkigheid, valt gelukkig heel erg mee. Maar als hij de kop er ook op heeft zitten, is een flinke dosis geduld echt wel nodig! En soms, nadat hij voor de 100ste keer (en nee, dat is niet overdreven qua aantal
) één van de kussens van de bank heeft gejat en hij al weer een volgend kussen pakt, terwijl je de voorgaande nog terug aan het leggen bent, overweeg ik wel eens erg sterk om hem dan maar gewoon zijn gang te laten gaan
.
). Weer aan de riem krijgen nadat hij even los heeft mogen uitvliegen is ook niet altijd simpel, maar is gelukkig tot dusver wel elke keer goed gelukt door wat "afleidtechnieken" te gebruiken. Bijvoorbeeld spontaan wat brokjes gooien en dan steeds dichterbij tot 1 uit de hand terwijl ik rustig zijn tuig vast pak. Of zelf een kuiltje graven en doen alsof die heul heul interessant is zodat hij toch zijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen om ook te komen kijken etc. En als hij echt de kop erop heeft gaat hij gewoon niet los haha.
Dat is natuurlijk wel erg zonde van je geur verspreidende gouden goedje...
. Op zich natuurlijk prima, maar toen ik afgelopen week even een paar dagen ziek was, was het wel verdomd onhandig. Vooral omdat bleek dat als je heel erg nodig moet, maar niet in de tuin wil plassen... In huis schijnbaar nog wel een prima alternatief was. Zucht. Nou ja, eerste ongelukje in een heeeele lang tijd. Er zijn genoeg wolfhonden die pas veeeel later zindelijk zijn en sommigen worden zelfs nooit 100% zindelijk. Dus al met al hebben we al heel veel mazzel!
. Nou moet ik eerlijk zeggen dat hij gisteren (toen ik eigenlijk alleen nog maar half ijlend op de bank kon liggen) zich behoorlijk goed heeft gedragen. Vanochtend brak de koorts gelukkig door. En was Yorek ook gelijk weer stierlijk vervelend
. Maar het is hem vergeven, het is voor zo'n puberbeest ook niks, twee van die hele saaie dagen achter elkaar! Vanochtend heeft hij gelukkig even uitgebreid kunnen spelen met een enthousiaste poedel, dus dat heeft mooi de overenergie er weer uitgehaald!
Helemaal op schoot heeft hij ook nog gelegen, maar toen was ik zo geplet dat ik geen foto meer kon maken
Hopelijk kunnen we vanaf morgen de normale routine weer wat meer oppakken.
(en dan vooral dat hoofd erbij haha "Oh man! WTF??").
.
Hij stuiterde vanochtend om 06:00 ook al weer vrolijk door het huis. Hij voelt aan dat er wat gaat gebeuren vandaag. We hebben een fotoshoot via Bokt! "Kleine kinderen en grote honden". Ik ben ontzettend benieuwd hoe hij het allemaal gaat doen! Hij vind kinderen echt helemaal geweldig, maar dat kan ook een nadeel zijn als hij te enthousiast wordt