Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennaK schreef:Hebben jullie voor mij tips? Ik heb best wel een grote goudhamster, ik zal vanavond anders even een foto van het hok plaatsen, maar weet niet zo goed wat hij leuk vindt, volgens mij klimmen wel. In het begin was die ook aardig fanatiek met het radje maar heb het idee dat die dat nu ook niet meer doet.
Ik heb een tijdje terug een oude theedoek opgehangen waar die in kan waar dan zo een snackstaafje hangt.
Ga sowieso idd wat meer bodembedekking en dan afwisseld met zaagsel dat die wat meer kan graven als die dat leuk vindt.
xDenies schreef:Gaaf hoor Nimfee! Jammer dat je ze op het hamsterforum niet zo erg overtuigd krijgt .... En het geen wat jij natuurlijk typt over graven en onder de grond leven geld net zo goed voor Russen!
Melissaaxo schreef:Ik merk aan mijn syr ook dat klimmen niet zn sterkste kant is inderdaad.. Toch graaft hij ook niet echt alleen als ik iets lekker begraaf.
Nimfee; hoe doen jij dat met je rad? Ik vind t altijd behoorlijk lastig om het radje te plaatsen en dan toch een dikke laag bodembedekking er in te doen. Als ik een wilgenbruggetje neer zet om de bodembedekking tegen te houden bij het rad gaat hij namelijk bij zn molen liggen en dus alsnog niet graven.
Ben het trouwens volledig eens met jou manier van hamsters houden
cherell0 schreef:mijn cavia heeft trouwens een stenen grot*zit nu nog in een cavia hok, maar krijgt volgende week ook een terra.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jildau schreef:Je hoeft hem niet te castreren of te gaan fokken toch? Ik noemde alleen een vriendje.
Cavia's zijn doodongelukkig alleen, echte groepsdieren.