Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Wil je alsjeblieft met wat bewijs komen?
Ik zal niet zeggen dat het nooit is gebeurd, en ook nooit meer zal gebeuren.
Ik wil je wel zeggen dat er hier op de Canarische Eilanden de laatste jaren strengere regels zijn gekomen mbt jachthonden. Daar word ook streng op gecontroleerd en de boetes zijn niet mals.
Honden moeten geregistreerd worden. Een hond kan niet zomaar 'verdwijnen' of in de fik gestoken worden. Daarnaast zitten dierenliefhebbers overal bovenop.
Hier op de eilanden heb ik geen medelijden (meer) met de jachthonden. Wél met alle door particulieren aangeschaft kerst en drie koningen cadeautjes in de vorm van pups. Die worden namelijk in de helft van de gevallen de straat op getrapt als ze groot zijn en/of tanden beginnen te wisselen (slopen). Dát zijn de honden waardoor de asiels stampensvol zitten. Niet de podenco's.
HorseTopShop schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik ben in het bezit van 3 prachtige Cane Corso's.
[ [url=m/9lsaA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van links naar rechts: Didi, Lilo, Boris en Angie.
Lilo is er helaas niet meer. Zij heeft een prachtige leeftijd van 11 jaar behaald. Didi is het kind van Boris en Lilo. Angie is een herplaatser met sterk afwijkend gedrag. Evenals Lilo trouwens.
Dorus schreef:Wij gaan naar Hogeloon. Afgelopen zondag op de show in Eindhoven met de trainer gesproken, hij blijkt een zus van de moeder van onze hond te hebben.
Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen en kijk erg uit naar onze eerste les!
Sonja_vR schreef:Dorus schreef:Wij gaan naar Hogeloon. Afgelopen zondag op de show in Eindhoven met de trainer gesproken, hij blijkt een zus van de moeder van onze hond te hebben.
Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen en kijk erg uit naar onze eerste les!
Wanneer begin je ?
Wij gaan toevallig vandaag na het speuren weer die kant op