Ik ben op zoek naar een gouden mandje voor een leuke beagle reu, dus mocht iemand nog iemand weten die op zoek is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Worden natuurlijk gefokt met stamboom en mijn vader verzorgt zelf de puppy training, geeft al 25 jaar les bij de KNJV ook.

Hhilde schreef:Staat ook al eentje in dit topic van hem
Ik ben op zoek naar een gouden mandje voor een leuke beagle reu, dus mocht iemand nog iemand weten die op zoek is...

Ze woont in Duitsland en daar komt ze vaak herten tegen. Die haar natuurlijk altijd te snel af zijn
Verder houdt ze heel veel van het veld verkennen en kan ze soms echt haar neus achterna gaan. Al heeft ze in Duitsland zoveel vrijheid dat dat niet echt kwaad kan
Ze komt uiteraard altijd netjes terug.

Hagar_Helga schreef:Wat een leuk topic.
Wij hebben een Duitse Jachtterrier met een scheutje Teckel erin. Al leuk omschreven in een eerder bericht.
Onze DJT was niet zo leuk, omdat mijn vriend verteld was dat je ze niets kan leren en hij 8 jaar lang vrij spel had.![]()
Nu is hij twaalf jaar (accepteerd onze dochter) en we begrijpen elkaar voor 90%, haha.
Het is een werkhond en op zijn vrije dagen doe ik altijd iets wat zijn instinct prikkelt. Zo vliegen we beide niet tegen de muren op.
) dat ik verbaasd ben dat zich nog iemand meld hier.
Ze zijn so wie so erg eenkennig, ze hebben echt maar 1 baas!

moeder 3de generatie Black & Tan Terrier). Ze luistert ontzettend goed en wij hebben vroeger veel met haar getraind. (Speurwerk drugs en geld en recreatief in het veld/bos). Tegenwoordig hoort en ziet ze niet zo heel erg veel meer, dus nu wandelen we alleen nog heel erg veel en gooien we een balletje en hersenwerk/denkspelletjes
Ze is nog heel erg kwiek voor haar leeftijd! 

. Een herplaatser van 3 jaar die ik nu vijf maand heb.
.
Ik ging kijken bij een nestje Dobermann pups en ze hadden daar ook een nestje B&T terriers... en kwam dus thuis met Gaïa
de kleur was dan wel gelukt
Gaïa zat zo zielig alleen, die kon ik niet achterlaten. Verstopte zich achter mij of tussen mijn benen en toen was ik verkocht

De buurvrouw vroeg ook toen ik zei dat ik naar NL ging om puppy te knuffelen, oh neem je er mee naar huis dan?