*ze waren tegelijkertijd wel heel bang voor de plantenspuit

Edit: Mooie kippen trouwens! Eerst dacht ik 'huh, dat is er toch een?'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pina22 schreef:Ik heb trouwens ook een vraag, kakelen jullie kippen ook soms opeens zonder een duidelijke reden (geen kat/hond ofzo) en dan soms ook op zaterdagochtend rond 6 uur?Het stopt wel als je ze voer geeft
maar dat is nogal logisch... En het duurt ook even voor ik dan voer kan geven, en dat vind ik niet zo leuk voor de buren... (En ja, ik geef toe, soms ben ik te lui en duw ik gewoon mijn hoofd onder mijn kussen
![]()
) Maarja, dat vind ik dus een beetje triest voor de mensen in mijn straat...
vuurneon schreef:Waar kun je vitamines voor in het water kopen voor de kippen? Wil t ziekige kipje wat extra ondersteunen
Laptopmuis schreef:Het is wel echt heel laat nu om nog kuikens uit te broeden... Ze moeten eigenlijk volwassen zijn voordat ze de winter ingaan (dus 5-6 maanden oud zijn). Want kuikens in de winter....
Welk ras ga je nu dan nemen? Alle kippen maken eigenlijk herrie als ze een eitje leggen.
Pina22 schreef:Gisteravond gingen wij bbqen... En wie trekt er op een onbewaakt moment een sparerib van het hete rooster?
Ja, mijn kipDie is echt gek hoor! Ze kregen één afgekloven botje, en ze werden helemaal gek
echt stukjes vlees eraf pikken enzo... (Het botje vloog door de lucht
) Dit zal wel niet goed zijn met al dat vet, dus eerst dep ik het zeg maar af, en ze krijgen echt maar 1 botje, maar ik zou ze wel vaker vlees willen geven... (volgens mij zijn het alleseters toch?) Weten jullie iets wat goed voor ze is en wat ik dus kan geven?