Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:En zijn die stinkdiertjes dan ook écht gelukkig met het leven dat wij ze als huisdier opdwingen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze zelf ook ontzettend leuk! En ik zeg bij de foto's ook gelijk "hebbe hebbe!"Maar als je kijkt naar hoe ze in de natuur leven en dan als huisdier moeten leven... (nog) niet te vergelijken met gedomesticeerde paarden, katten of honden denk ik.
Arrabel schreef:Citaat:lekkere dierenarts heb jij!
Zelfs een strafbare dierenarts, anaalklieren mogen NIET verwijderd worden, dat is niet voor niks.
Als hij wel anaalklieren verwijderd omdat hij zijn klanten tevreden wilt houden maar niet denkt aan het welzijn van de dieren vind ik hem wel een lu#.
ThreeFingers schreef:Toen hij bij ons weg ging was hij ca 70 cm lang. Was een super gaaf beest. Als ik mijn hand in het water deed, kwam hij eerst met zijn voelsprieten ruiken/aftasten/voelen wie het was, en als ik het was kwam hij even knuffelen en liet zich lekker kroelen.
Daphne__ schreef:Arrabel schreef:Zelfs een strafbare dierenarts, anaalklieren mogen NIET verwijderd worden, dat is niet voor niks.
Als hij wel anaalklieren verwijderd omdat hij zijn klanten tevreden wilt houden maar niet denkt aan het welzijn van de dieren vind ik hem wel een lu#.
Idd! Zo'n dierenarts zou mij direct kwijt zijn, wat een idioot. Bij een dierenarts denk ik aan iemand die gek is op dieren en het beste voor ze wil...
ThreeFingers schreef:Wij hebben een roofmeerval ( schildroodvinmeerval ) gehad, een heel leuk beest, en werd ook tam.
Maar Dino werd te groot voor het aquarium ( bak van 2 meter ) en we besloten een goede plek voor Dino te zoeken.
Dino is naar de dierentuin in Stuttgard (Wilhelma) gegaan.
Hier een afbeelding van een roodvinmeerval.
[ Afbeelding]Afbeelding ]