Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Het is gewoon eng hoeveel DA's er zijn die niks van ratten weten.
Ik ga meestal naar Utrecht, stukje rijden (heb ik wel het geluk dat ik een auto heb dus) maar dan heb ik er tenminste alle vertrouwen in.
peacehorses schreef:ja ik hoorde het ook al, heb zelf wat dat betreft echt geluk met waar ik zit. En ik hoorde dat in Arnhem/Duiven ook een goede zat, daar wil ik met m'n vriend heen gaan verhuizen dus kan ik daar in elk geval ook weer gerust op zijn. Is er trouwens iets waarmee ik mijn dames overdag kan vermaken? Ze hebben wattenbolletjes, wcpapier, wcrol, mogelijkheden om te klimmen en zich te verstoppen maar ze doen er eigenlijk heel weinig mee. Eentje zit nu wel beneden maar zit alleen maar in haar mandje voor zich uit te kijken en ik zou het fijn vinden als ze overdag hun energie zouden gebruiken en niet midden in de nacht om het hok te slopen (op een of andere manier is het leuker om dingen te slopen die niet als speelgoed bedoeld zijn)
stephanie404 schreef:RedPassion schreef:Het is gewoon eng hoeveel DA's er zijn die niks van ratten weten.
Ik ga meestal naar Utrecht, stukje rijden (heb ik wel het geluk dat ik een auto heb dus) maar dan heb ik er tenminste alle vertrouwen in.
Ja jammer genoeg wel. Ik had nog 1 vraag. Zou dit op een of andere manier schadelijk kunnen zijn voor het andere mannetje of de vrouwtjes(want de hokken staan allebei in de woonkamer)??