Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLaraaj

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:54

Leuk! Welke gsm heb je besteld?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:01

De Samsung S20 :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:04

Trainingen filmen is super leerzaam ook! Nu het bij ons even stil ligt begin ik het ook wel te missen. Misschien binnenkort maar wat privé lessen nemen.

Ding op 3 poten wat je bedoelt zal een statief zijn JesdaJinn :P

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:08

Nynkster schreef:
Trainingen filmen is super leerzaam ook! Nu het bij ons even stil ligt begin ik het ook wel te missen. Misschien binnenkort maar wat privé lessen nemen.

Ding op 3 poten wat je bedoelt zal een statief zijn JesdaJinn :P

Het is meer dit ding.
Zown kleintje.
Foto is wel willekeurig van internet. Heb een andere maar het zelfde idee.

Afbeelding

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:18

Idd een statief. In fotografie noemen we zoiets gorillapod geloof ik, ik heb ook zo een alleen dan met bolletjes

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:18

Een gorillapod heet die geloof ik!

Wij gebruiken een statief wat laag en hoog te gebruiken is. Echt super handig, wij hebben een stevige versie maar over het algemeen kosten die dingen vrij weinig.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:25

Gebruiken jullie dan een echte camera of telefoon?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:28

Ik alleen mijn telefoon

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:39

JesdaJinn schreef:
[ [url=m/wqOx3k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze is toch te cute <3

Wat lief <3

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:42

Even een test filmpje gemaakt met een programma. Denk dat ik wel.
wat kan met dat programma.

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 11:48

Awww super cute JesdaJinn <3

Hier is het iets anders gelopen. We hebben Woody iets eerder opgehaald dan gepland, ze zijn verhuisd naar een andere ruimte en ze merkte dat hij zich liet ondersneeuwen door zijn broertje en zusjes..

Hij doet het ontzettend goed, maar wat hebben ze toch een stembanden. Het riempje jeukt nog wel heel erg dus daar laten we hem nog aan wennen als ie aan het spelen is. Bench gaat goed.. het janken word minder als hij moet rusten. Hij meld zich goed wanneer hij een plasje moet doen en vind het ook prima als hij daarna weer moet gaan slapen haha! ( Ik vind wel gek dat hij jankt in de bench, hij speelt er ook in dus het lijkt geen angst, ik denk gewoon testen)

https://www.instagram.com/p/CJWA2NPpPup/

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:42

Zo schattig die jaxx

Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:19

Jaxx is echt een schatje.

Hier is er een heel hard aan het groeien.
16 december
Afbeelding

Vandaag
Afbeelding

En het is een varken :D
Vandaag een andere route gelopen, bleek een beetje nat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis maar even de blazer gebruikt :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 17:46

Hier even een egopost :o

Het broertje van Djessey die we uitgeplaatst hebben(uit t eerste nest van Chick)
Gaat papa worden!
Afbeelding

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 21:16

Gefeliciteerd Kiwi
Gelukkig zie je het niet zo erg op zwart Marije.
En het is momenteel voor mij wel even kijken wie welke border collie pup foto plaatst ;)

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:53

Haha dat snap ik wel ja!

Onze knul doet het goed. :)
Word alleen een brokkenpiloot denk ik.. hij is enorm lomp vandaag al volle vaart een tafelpoot tegen gekomen, onder een stoel beginnen te springen. Dat deed wel zeer kwam een felle piep vanaf.. later nog eens onderdoor laten lopen zodat ie geen angst krijgt maar was wel ff schrikken.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:25

Weet iemand wat ik zou kunnen aanschaffen voor mijn speelgoed sloper, iets waar hij lang op kan kauwen of sloop proof is? :+

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:53

Ik heb juist 2 “waterspeelgoed” van beeztees gekocht voor Charlie. Hij sloopt ook alles. Heb de indruk dat waterproof speelgoed (dus geen touw enz) langer mee gaat :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:30

Kiimm_ schreef:
Weet iemand wat ik zou kunnen aanschaffen voor mijn speelgoed sloper, iets waar hij lang op kan kauwen of sloop proof is? :+

Zogoflex speeltjes! Stuiteren ook heel leuk en zijn echt onverwoestbaar. Ook mensen die ik ken met honden die echt Alles maar ook alles kapot krijgen, krijgen ze niet kapot xD Je hebt er leuke balletjes van, maar ook dingen met gekke vormen of om te apporteren. Ze blijven ook drijven in water en zijn makkelijk schoon te maken, dus zowel voor binnen en buiten ideaal. Als je even googled kom je ze op meerdere sites tegen.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:41

Hier hebben we een Bionic Strong Ball (heb je ook als "Stick"). Ik vraag me van alle (zeker onverwoestbare) speeltjes wel af hoe goed (of slecht dus eigenlijk) ze voor de tanden zijn.

Edit: deze is wel vrij hard.
Laatst bijgewerkt door _Christina op 30-12-20 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:44

_Christina schreef:
Hier hebben we een Bionic Strong Ball (heb je ook als "Stick"). Ik vraag me van alle (zeker onverwoestbare) speeltjes wel af hoe goed (of slecht dus eigenlijk) ze voor de tanden zijn.

De zogoflex zijn vrij flexibel nog qua materiaal - ook allemaal duurzaam spul zonder gekke stoffen erin ofzo. Ik denk dat de gemiddelde boomwortel/gewei slechter is voor de tanden, om maar wat te noemen.

Maar qua tanden... Lijkt me sowieso handig om je hond ook niet oneindig ergens op te laten knagen, ongeacht wat het dan ook is; snack/speelgoed, whatever. Maar met de zogoflex bv... nee ik denk zelf niet dat dat kwaad kan voor de tanden als ze daar even flink op knagen/regelmatig mee spelen, als ik kijk naar het materiaal. Maar het is altijd opletten HOE je hond ermee omgaat en da's bij elk individu anders ook natuurlijk.

Arya speelt/knaagt even en is er dan weer klaar mee. Snacks eet ze ook best netjes, schrokt niet en slikt geen hele stukken in bv. waar menig ander dat wel doet. Da's ook net geluk of pech hebben daarin.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 30-12-20 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:46

Dat lijkt mij ook niet handig, maar dat is wel waar Kiimm_ om vroeg ;)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:51

@Kimm,
wat betreft het langer kunnen knagen zou ik gewoon afwisselen met wat je aanbied, zodat ze niet oneindig aan't knagen zijn en tussendoor eens afleiden met een spelletje bv ofzo.

Misschien nog wat van die speeltjes die voor de tanden wissel fase zijn? die zijn meestal ook lekker stevig, maar niet dat je de tanden er echt mee beschadigd ofzo.

Wat sloopvastheid betreft blijf ik idd verder nog bij de Zogoflex - waar ze ook zeker wel zonder problemen op kunnen knagen dus, maar wat ook niet echt te slopen is :)

---

EDIT:

@JesdaJinn & Nynkster,
Wat heerlijk toch die pup foto's <3

Hier is het ook genieten weer:

Afbeelding

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:23

Nee hoor, ik bedoelde meer wat knaag/sloop proef was. Niet dat hij er de hele dag op kauwt, hij wisselt gelukkig slopen en slapen/spelen af. Maar het speelgoed dat ik nu heb gaat er nogal hard doorheen, hij heeft het binnen no-time kapot

Dank jullie voor de tips :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:23

Ik lees mee met de tips voor hufterproof speelgoed. Jip is ook een pro in het slopen van speelgoed binnen no time. De koe die we van KimD gehad hadden, daar was hij helemaal verliefd op. Die sleepte hij overal mee naar toe, tot dat hij het op zijn heupen kreeg en dat ding in een onbewaakt moment in twee stukken heeft gekauwd. :Y) Dus Kim, waar heb je die koe vandaan? :')

Curse Wat heb je toch een heerlijk stel he! <3

En die foto's van Jaxx <3

Meisie94 Ohjeej, een brokkenpiloot! Ik hoop het niet voor je, dan kan je alvast gaan sparen voor de dierenarts rekeningen :')

Kiwi Dat is ontzettend leuk! *\o/*

En een groeiende pup van Marije

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wij zijn inmiddels al even gearriveerd in Kootwijk! Wat is het hier mooi zeg! :oo Zulke bossen zijn we niet gewend. Bij ons heb je strand, duinen en mini bosjes. Hier zijn de bossen echt groot! Maar man, wat hebben we er lang over gedaan! Ruim 3 uur in totaal met de tussenstops. In een uithoek wonen is leuk, behalve als je ergens naar toe moet. _O-

Jip die heeft al vrienden gemaakt met de buren, die hebben een toller die ook als de dood is voor vuurwerk. Dus hij heeft daar heerlijk mee kunnen spelen. Morgen gaan we er vroeg uit, zodat we voor de knallen nog een grote wandeling kunnen maken. Ik gok dat we sowieso gaan verdwalen hier :')