IMJ schreef:jaaa hè!
Soms worstelen ze wel heel hard.. Maar goed, geloof dat het speels bedoeld is.
Hoe gaat het met het oog?
Gaat steeds verder open maar ik weet niet hoe het nu zou moeten zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Beste man heeft de katten in zijn armen geduwd gekregen voor een vreemde.
"Succes er mee" werd er gezegd.
Die man heeft er man en macht aan gewerkt om de dieren een goed huis te geven.
En toen kreeg hij bericht dat hij terug moest naar land van herkomst.
Hij werkte hier al, 40 uur. Had amper tijd voor de katten.
Moeders was wel erg aanhankelijk. Zus, muah muah... en mia... die moest er niks van weten.
Wel speels, maar totaal niet mens aanhankelijk.
Eerste drie dagen waren ook een RAMP.
Wegkruipen, hele huis bij elkaar blehren. Na twee nachten niet slapen was ik er zat van.
Heb dr achter de kast weg gehaald, vastgepakt en op bed genomen... geaaid en zachtjes gesproken.
Overdag schoot ze nog weg... genegeerd en voer gegeven. Wachten tot ze kwam, en weer zachtjes toegesproken zodat ze kon wennen.
Nacht 3 weer blehren, stond ze voor mn bed.
"Nou scheitkat!! Kom gewoon op bed! Stop met janken en hou toch eens op!"
Weer gaan liggen, en sprong ze tóch maar op het voeteneinde.
Toen was ze stil, eeeeiiiindelijk kon ik slapen.
Nacht vier, stil, en ochtend vijf kwam ze dichterbij. Zachtjes op dr wangetje geaaid, en vanuit het niet begon een hard gepurrrrrr.
Na een week kon ik haar aaien... en dat was het ook.
Papierpropjes gemaakt en maar gespeeld.
Na twee weken kwam ze haar kopjes zelf halen... en nu... is ze niet meer bij me weg te slaan.
Op schoot durft ze nog niet....
Tenminste op de bank niet, op bed wel al.
Met de vierde week heb ik een grote krabpaal gekocht.
Nou, die wordt niet gebruikt maar misbruikt.
Fabster schreef:Ik ben ooit eens naar een kattengedragcursus van Tinley geweest, omdat toen ik ging samenwonen (ik 3 katten, hij 2) de boel helemaal uit de hand liep. Volgens de mevrouw van Tinley zijn de huiskatten allang niet meer solitair. Maar (vooral oudere) katten wel erg autistisch. Ze houden niet erg van veranderingen. Dus zomaar een nieuwe erbij is inderdaad niet altijd een goed idee. Maar als ze nog zo jong zijn, zou het wel goed moeten gaan.