Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dracarys schreef:wendy1987 schreef:Wat mooi om te zien dat je dat dan zo allemaal zelf maakt!![]()
Ik vind het heel interessant iig om te zien en te lezen
Ja dat moet je gewoon zelf kunnen als je een roofvogel of uil hebt vind ik. Je moet niet afhankelijk zijn van iemand.![]()
[
Laurora schreef:Grimm is zo moooi![]()
Ik heb een tijdje terug voor het eerst een echte "wilde" raaf gezien, op la palma. Dat wil zeggen, het waren er twee, eentje was geringd, maar vloog vrij rond. Ik weet verder ook niet wat voor ring het was (zie tweede foto)
De geringde was helemaal niet bang voor mensen, eerder brutaal en hij heeft dan ook met veel enthousiasme wat krassen op onze huurauto gemaakt
[ [url=m/TnJCzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FnVdt9.png]Afbeelding[/url] ]
Echt geweldig om eens in het echt te zien![]()
(overigens ook een heleboel roofvogels gezien daar, maar die zaten niet stil genoeg voor mooie foto's)
Zeg, hoe is het eigenlijk met ons luchtalarmpje Zwiebertje? Heb je nog eens wat gehoord van zijn nieuwe eigenaar?
BarbaravdW schreef:Die uil kijkt wel erg bijzonder.... wat is dat voor uitdrukking haha!
Jessix schreef:Zijn jongetjes makkelijker dan meisjes? Of is daar niet zo veel verschil in? Uiteraard weet ik dat elk dier vooral zijn eigen karakter heeft ongeacht geslacht maar er zijn altijd wel kenmerken voor meisjes of jongens. Werkt dat bij roofvogels ook zo?