Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

fascinerend vind ik ze!
_Dracarys schreef:wendy1987 schreef:Wat mooi om te zien dat je dat dan zo allemaal zelf maakt!![]()
Ik vind het heel interessant iig om te zien en te lezen
Ja dat moet je gewoon zelf kunnen als je een roofvogel of uil hebt vind ik. Je moet niet afhankelijk zijn van iemand.![]()
[
al zijn dat "medische" dingen in mijn ogen, waar de tandarts ook onder valt. Daar gaat toch wel een hele opleiding aan vooraf wil je geen schade aanrichten aan het lichaam. Kleine dingetjes kan je zelf wel weg veilen bij de hoeven dat brengt geen schade toe. Heb jij de opleiding tot hoefsmid gevolgd? Ken wel iemand die bekapt zijn paarden zelf, is geen hoefsmid. Heerlijk lijkt me dat!
( zeg altijd "hij") gekocht als man. Waar ging het mis

)
Laurora schreef:Grimm is zo moooi![]()
Ik heb een tijdje terug voor het eerst een echte "wilde" raaf gezien, op la palma. Dat wil zeggen, het waren er twee, eentje was geringd, maar vloog vrij rond. Ik weet verder ook niet wat voor ring het was (zie tweede foto)
De geringde was helemaal niet bang voor mensen, eerder brutaal en hij heeft dan ook met veel enthousiasme wat krassen op onze huurauto gemaakt
[ [url=m/TnJCzs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FnVdt9.png]Afbeelding[/url] ]
Echt geweldig om eens in het echt te zien![]()
(overigens ook een heleboel roofvogels gezien daar, maar die zaten niet stil genoeg voor mooie foto's)
Zeg, hoe is het eigenlijk met ons luchtalarmpje Zwiebertje? Heb je nog eens wat gehoord van zijn nieuwe eigenaar?
Mijn schoonzus was in Londen, had daar ook die raven gezien bij de tower. Zo vet
Jammer genoeg zijn die gekortwiekt
BarbaravdW schreef:Die uil kijkt wel erg bijzonder.... wat is dat voor uitdrukking haha!

Jessix schreef:Zijn jongetjes makkelijker dan meisjes? Of is daar niet zo veel verschil in? Uiteraard weet ik dat elk dier vooral zijn eigen karakter heeft ongeacht geslacht maar er zijn altijd wel kenmerken voor meisjes of jongens. Werkt dat bij roofvogels ook zo?