Heb je hem dan overgenomen van een andere eigenaar of komt hij rechtstreeks van een fokker? Wel superleuk dat hij zo tam is. Blijf zeker fotootjes plaatsen he, daar zijn we dol op

Zijn pyrrhura's trouwens zo "arbeidsintensief" als edels?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Goedemorgen,
Ik heb al eens eerder een vraag gesteld hier en ben nu opzoek naar meningen. Op dit moment heb ik op mijn werk twee volières in één zitten zebravinken en 2 valkparkieten, in de ander grasparkieten en 1 valkparkiet waarvan zijn maatje is overleden.
Binnenkort gaat er één en ander veranderd worden waardoor ik niet zeker weet of de volières in de huidige vorm blijven bestaan.nu twijfel ik om de valkparkieten met z'n 3en bijelkaar te zetten totdat ik weet wat er mee gaat gebeuren. Is dit een goede keus, en bij welke vogels zet ik ze dan het beste?
Jackytje schreef:Oei wat een smosser - zoals we dat op ons Vlaams zeggen- Cayenne, haha
Hier vindt meneertje het leuk om overal zijn bekje tegenaan te wrijven: tegen de kooi, tegen mij, tegen de zetel, ..Nu heeft hij een zitstok om zijn nageltjes te onderhouden in t groen. Ik denk dat je al kan raden wat er gebeurt is
[ [url=m/oNbU7C.jpg]Afbeelding[/url] ]