Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorinda schreef:Heerlijk, geniet ervan!
Igor had zojuist bijna een lief schattig muisje te pakken. Ik dacht wat doet hij nou raar bij die boom. Zie ik ineens een muisje in totale paniek van de boom af springen, Igor had hem bijna zo uit de lucht geplukt.Dat kan mijn tere ziel niet aan hoor, van zo dichtbij hahaha.
Sjolvir schreef:Ohh, die liggende Nova, zoeeetttt!!!
TinkerTreas, top dat ze het zo goed samen vinden en dat ze het goed kan vinden met haar nieuwe mensen.
Fabster, duimen dat hij daar mag blijven, dan heeft ZhuZhu haar bank weer terug, maar ja.. vriendje minder..
Watnou1, ook nog natte zeepootjes gehaald of dat nog niet?
Eliana, wat schattig zo samen op de bank.
Ik wou de hond en kat gebruiken voor een kerstgroet, maar ik denk dat ik het maar laat zitten..
Jasje was groter gemaakt voor mijn vorige hond moest nu weer wat kleiner, maar met het passen keek ze al zo... iets zegt me, dat dit niet beter wordt met fotoshoot, of ik moet er met emmer snoepjes voor gaan staan. En ettertje ging vanmiddag achter een ree aan... #$%@#%$@%^#^%#$^%^##%$
[ [url=m/2ViA3P.jpg]Afbeelding[/url] ]
dito schreef:heel op het begin van dit topic gereageerd. Hebben 2 honden uit Hongarije. Begonnen met 1 en na 1,5 kwam de tweede erbij. Nu kijken we naar een kleine (ooit eerder een x kleine op visite gehad en ging superleuk) alleen wil ik diegene niet zwaarder dan 4kg. Is nl makkelijker met vakanties etc. Vanmorgen een hondje gezien is nu 5mnd en 2,5kg...nu gevraagd of ze filmpje hebben of een foto waarop hond staat...zie ik het even duidelijker. Is wel lastig vind ik met buitenlandse honden dat het maar de vraag blijft wat de grootte word
dito schreef:heel op het begin van dit topic gereageerd. Hebben 2 honden uit Hongarije. Begonnen met 1 en na 1,5 kwam de tweede erbij. Nu kijken we naar een kleine (ooit eerder een x kleine op visite gehad en ging superleuk) alleen wil ik diegene niet zwaarder dan 4kg. Is nl makkelijker met vakanties etc. Vanmorgen een hondje gezien is nu 5mnd en 2,5kg...nu gevraagd of ze filmpje hebben of een foto waarop hond staat...zie ik het even duidelijker. Is wel lastig vind ik met buitenlandse honden dat het maar de vraag blijft wat de grootte word